Ciao tutti,
Ik ben van plan om te cutten / droog te trainen omdat ik gewoon veel te dik ben en gespierder wil worden.
Ik ben een total retard op het gebied van voedingsschema's maar hier een begin:
Stats:
Lengte: 1.85 meter
Lichaamsgewicht: 89 KG
Lichaamsvet percentage: 24%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2573 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 114 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 45 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 294 Gram
Ik moet dus op 1900 kcal per dag uitkomen (na uren google en weet ik veel wat voor ellende )
Maar dan moet ik de rest nog omrekenen (eiwitten, vetten en koolhydraten)
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan nergens een beschrijving vinden hoe ik dit kan berekenen o.i.d.
Aan het tijdstip van de post is te zien dat het al laat is dus please help (desnoods tegen betaling), excuus voor het verdoen van de tijd ik weet dat deze posts niet gewaardeerd worden, maar ik heb mn best gedaan.
Heb alle stickys doorgelezen maar wordt er niks wijzer van.
Grazie Mille!
Ik ben van plan om te cutten / droog te trainen omdat ik gewoon veel te dik ben en gespierder wil worden.
Ik ben een total retard op het gebied van voedingsschema's maar hier een begin:
Stats:
Lengte: 1.85 meter
Lichaamsgewicht: 89 KG
Lichaamsvet percentage: 24%
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2573 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 114 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 45 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 294 Gram
Ik moet dus op 1900 kcal per dag uitkomen (na uren google en weet ik veel wat voor ellende )
Maar dan moet ik de rest nog omrekenen (eiwitten, vetten en koolhydraten)
Het zal wel aan mij liggen maar ik kan nergens een beschrijving vinden hoe ik dit kan berekenen o.i.d.
Aan het tijdstip van de post is te zien dat het al laat is dus please help (desnoods tegen betaling), excuus voor het verdoen van de tijd ik weet dat deze posts niet gewaardeerd worden, maar ik heb mn best gedaan.
Heb alle stickys doorgelezen maar wordt er niks wijzer van.
Grazie Mille!
Comment