Leo's UD2 eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Net naar de Xenos geweest, geen sotosoep :s Ze zeiden dat ze geen vast assortiment hebben en dat die ze niet heeft gezien. Tips voor andere winkels? Of een reformzaak ofzo? Ben al een anderhalve week aan het zoeken naar deze bende
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Toko.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

6 stuks gebeld, niemand heeft of verkoopt het
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

bij mij kan ik soto boemboe van het merk tropical (world food) kopen bij de AH bij mij op de hoek. (alle andere ah in de buurt verkopen het niet). deze is per pakje 24 kcal, 1g eiwit, 5.1g carbs, 0g vet. kosten rond 1 euro.

ik kan me herinneren dat ah ook een soto soep had in een zwart bakje (minder lekker vind ik). deze bedoel ik: 9 Soto mix kv | KONINGSVOGEL BOEMBOE`S | Toko Tjin onlineshop

maarja die vond ik dus minder lekker, en de voedingswaarden waren minder optimaal. nog steeds goed te doen, maar als je een beter alternatief hebt...

ik heb even voor je gezocht op inet, en deze ziet er wel goed uit (en ziet er vergelijkbaar uit als de pakjes die ik koop): 13 Soto | SARIRASA BOEMBOE`S | Toko Tjin onlineshop

als je bestelt. bestel er dan genoeg. tijdens 8 weekjes ud2, gebruik ik zeker 25 pakjes ofzo. en ze zijn toch een jaar houdbaar, dus als er wat overblijft is het ook niet erg.

(tijdens de carb load of high carb dagen kun je precies dezelfde soep over een bergje witte rijst doen. de rijst zuigt veel van het vocht op, maar niet alles en je hebt dan een zeer zwaar gevulde soep. lekker met wat eitjes en kip of kabeljauw).
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Kijk is aan, hartstikke bedankt man Ik ga van die laatste site die je gaf bestellen

Comment

Hallo Leo, ik zie dat je in je carbload 2 x 160 gram dextro eet.
              Is dit wel de bedoeling van Lyle?
              Is dat niet te veel om 160 gram dextro twee keer in te nemen?
              Ben nieuw carbload dagen aan het maken en kwam jouw schema tegen.
              Beviel me wel zo te zien maar alleen die vraag dan over de dextro.
              Ik gebruik dextro tabletten die ik dan oplos in water.
              DOe jij dat ook zo?
              bedankt alvast en succes
              gr Jos

Comment

Originally posted by jos1203 View Post
                Hallo Leo, ik zie dat je in je carbload 2 x 160 gram dextro eet.
                Is dit wel de bedoeling van Lyle?
                Is dat niet te veel om 160 gram dextro twee keer in te nemen?
                Ben nieuw carbload dagen aan het maken en kwam jouw schema tegen.
                Beviel me wel zo te zien maar alleen die vraag dan over de dextro.
                Ik gebruik dextro tabletten die ik dan oplos in water.
                DOe jij dat ook zo?
                bedankt alvast en succes
                gr Jos
                In het boek geeft lyle het advies om direct na de training 1.5g per kg vvm te nemen aan dextrose en de helft daarvan aan whey. (leo heeft volgens mij 80 kilo VVM, en zou dus 120g moeten nemen en niet 160).

Ook geeft hij de optie om 2 uur nadat je deze shake ophebt, nog eens deze shake te nemen. maar je kan ook een vaste maaltijd nemen.

Dextro tabletten oplossen in water is duur en kost onnodig veel tijd. je kan gewoon dextrose poeder kopen. kost je ongeveer 3 euro per kilo.

succes
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

thanks again dynobet.
                  Ben nu weer voor de tweede keer bezig en ben in de tweede week.
                  Op 2 weken tijd is alweer duidleijk resultaat te zien.
                  Weegschaal geeft dit ook duidelijk aan.
                  Dus gaat weer goed, terwijl kracht hetzelfde of zelfs beter wordt.
                  Gaat weer goed komen.
                  gr Jos

Comment

ben benieuwd naar de fotos achteraf over een 5-6 weekjes.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                      In het boek geeft lyle het advies om direct na de training 1.5g per kg vvm te nemen aan dextrose en de helft daarvan aan whey. (leo heeft volgens mij 80 kilo VVM, en zou dus 120g moeten nemen en niet 160).

Ook geeft hij de optie om 2 uur nadat je deze shake ophebt, nog eens deze shake te nemen. maar je kan ook een vaste maaltijd nemen.

Dextro tabletten oplossen in water is duur en kost onnodig veel tijd. je kan gewoon dextrose poeder kopen. kost je ongeveer 3 euro per kilo.

succes
                      Immediately following the Thursday workout, you
                      would want to have a post-workout shake containing about 1 g/lb of carbohydrates and 1/3rd as
                      much protein.

90 kg = 198 lbs
                      0,86 X 198 = 170 -> 170 gram dextro.

Of doe ik nou iets heel raars?

Comment

nE NEE, ik vergeleek het even bij mij.
                        Maar mijn vvm is heel wat kilo's lichter vandaar dat ik op 100 gr zit en jij op 160.
                        Het is me weer duidelijk.
                        Succes, ik zal over 4 weken foto's plaatsen van het resultaat

Comment

Thnx, maar de berekening van dynobet is heel anders, hij zegt 1,5 gr / vvm kg, ipv 2,2 gr / vvm kg wat lyle in zn boek zegt.

Dyno, kan je niet nog even op in gaan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X