kou na eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kou na eten

Hallo allemaal,

Elke keer als ik iets gegeten heb krijg ik het koud... duurt wel een half uur voordat ik het weer warm heb. Het maakt niet uit of ik brood eet of iets warms of kouds, ik krijg het na het eten gewoon koud.

Hoe komt dit? Weten jullie dat? Krijg ik van iets te weinig binnen ofzo? Hebben jullie dit ook?

ik heb er nooit last van maar misschien komt het omdat al het bloed dan naar je maag trekt misschien, dat lijkt me de enigste logische verklaring.
    "The Pain you feel today will be the Strength you feel tomorrow"

Comment

Kleding aantrekken en de kachel aan en aan de wodka zitten.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Ga je naar een andere ruimte om te eten?
        Mind is everything.

Comment

wazig verhaal Margje, misschien toch eens mee naar de dokter.

Comment

Voel je je ook duizelig of moe na het eten?, dan kan het liggen aan je ijzergehalte of bloedarmoede, hoog of lage bloeddruk....

Ander conclusie kan zijn is een onbalans in je spijsvertering, na het eten zal je spijsvertering energie onttrekken van de rest van het lichaam waardoor het bloed uit je ledematen weg zullen trekken en zodoende voel jij je koud, pas wanneer je spijsvertering weer rustig is zal het bloed weer naar je ledematen stromen waardoor je je weer wat warmer voelt.
            Je metabolisme is dusdanig verstoord en duid op een probleem waar je voor langs de dokter moet gaan, heb je in het verleden misschien dieten gevolgd want dan zou dat de oorzaak kunnen zijn.

succes...
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Apart. Ik heb nog nooit zo'n verhaal gehoord. Normaal gesproken zou je het juist warmer moeten krijgen nadat je gegeten hebt omdat je daardoor je stofwisseling weer aan jaagt...
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Bedankt voor jullie reacties!

Als ik bij de huisarts komt zal ik het eens aan de orde brengen. Na het eten ben ik soms inderdaad ook wel eens duizelig. Eventueel vraag ik ook wel of hij voor de zekerheid mijn bloed wil laten prikken!

Bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X