2011 goed ingaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2011 goed ingaan

Heey,

ik was aardig inactief op dit forum, vooral omdat ik het erg druk had met school. Me bulk is aardig goed gegaan 4/5 kg spier gewonnen. Nu is het tijd om echt even me vet weg te werken, dit vooral omdat ik het een beetje zat begin te worden.

Stats:

Gewicht: 72 kg
    vetpercentage: ongeveer 18%
    lengte: 1.75+

Ik wil binnenkort beginnen met een 2 maanden cutschema ongeveer(8% in 2 maanden).

Cutten is opzich niet zo moeilijk, ik kan snel afvallen maar dat wil ik niet. Puur vet weghalen.

Nu wil ik vragen waar moet ik allemaal op letten:

Dit is wat ik allemaal al geleerd heb:
    - niet teveel zuivel
    - juiste groenten toevoegen(tomaten, komkommer etc etc)
    - 20 minuten hit of 40 minuten lit

Kunnen jullie nog iets toevoegen???

8% in 2 maanden, forget it.

Goed voedingschema + goed trainingschema en op de juiste tijden je cardio doen.
    Succes,

Ps: wat doe je voor cut? Low carb/carb cycling/ud 2.0/normaal? Etcc
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Woo, ok. 8% in 4 maanden?

Geen idee wat ik nog ga doen, ik wist niet eens dat er verschil was. Zoiezo geen carb cycling, ik zit te denken aan low carb(alleen ochtend, voor training, voor werk)

Cardio altijd na KT.

Comment

8% In 4 maanden zal wel net haalbaar zijn, maar dan moet je wel erg strikt op schema eten etc.. Ik zou eerst als doel stellen om naar 12% terug te cutten, vanaf daar wordt het ook wat lastiger en je metabolisme is na die tijd ook wel aardig ingezakt. Ik zou me als doel stellen om in 3 maanden naar 12% te cutten .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X