Oliebollen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Ik walg van die vette oliebollen en ik krijg er echt geen door mijn strot.
    Gut, dat klinkt gefrustreerd! Maar ik meen het, ik vind ze vreselijk...........

huh is het zo erg? dan moet je misschien is ergens anders halen want ze zijn echt jummie niet te veel word je misselijk

Comment

Mijn vader maakte ze vroeger zelf. Die waren nog het best te eten en die nam ik ook weleens.
      Echt dol ben ik er nooit op geweest maar vorig jaar ben ik er echt misselijk van geweest, die ranzige vette smaak en dat zompige midden. Brrr, nee, dit jaar sla ik het echt maar over.
      Ik haal ze voor man en kind, maar ik kom niet in de verleiding om er eentje te nemen.

Originally posted by Viranelly View Post
      lol

dat vind ik dus van alle junkfood
      Psst, ik dus ook, hoor. Ik junk eigenlijk nooit, heb er geen behoefte aan.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Een poos terug was ik er nog verzot op hoor, cola, kfc, pannenkoeken met van alles en nog wat, patat na schooltijd, chocolade en de hele mikmak.

2 jaar later en ik eet nooit meer junkfood.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          niets mis met oliebollen post workout. bevatten relatief weinig vet, en veel snel opneembare koolhydraten. lekker hard trainen, en dan 2 oliebollen + een grote whey shake post workout.

of je gaat ud2 dieet doen, en je plant de carb load op oudejaarsavond. oliebollen laden (ik heb "toevallig" vrijdag een carb load).
          Haha fucking baas. Ik ga er wat bewaren voor de volgende week vrijdag!
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

niets mis met oliebollen post workout. bevatten relatief weinig vet, en veel snel opneembare koolhydraten. lekker hard trainen, en dan 2 oliebollen + een grote whey shake post workout.

of je gaat ud2 dieet doen, en je plant de carb load op oudejaarsavond. oliebollen laden (ik heb "toevallig" vrijdag een carb load).
            Ik ben vanaf maandag dit aan t eten:

1,2kg kip
            groente
            50gram whey
            50gram brinta

Dat doe ik 4dagen en oud en nieuw. De ene kant wil ik wel oliebollen omdat ik t vet lekker vind. Aaan de andere kant kerst ben ik al 3 avond slecht wezen eten.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              Een poos terug was ik er nog verzot op hoor, cola, kfc, pannenkoeken met van alles en nog wat, patat na schooltijd, chocolade en de hele mikmak.

2 jaar later en ik eet nooit meer junkfood.
              hebben jullie KFC in nederland...damn , misschien toch nog eens een tripje naar de nooderburen plannen

Comment

Originally posted by punani View Post
                Ik ben vanaf maandag dit aan t eten:

1,2kg kip
                groente
                50gram whey
                50gram brinta

Dat doe ik 4dagen en oud en nieuw. De ene kant wil ik wel oliebollen omdat ik t vet lekker vind. Aaan de andere kant kerst ben ik al 3 avond slecht wezen eten.
                Na 3-4 dagen op een 1800-1900 kcal en max 75g carbs, kun je best wel een refeed/carb load gebruiken. en daar passen ook best een paar oliebollen in. Ikzelf eet wel een paar oliebollen vrijdag, en misschien zelfs Ă©Ă©n biertje. maar voor de rest ga ik toch schoon eten

Met kerst ben ikzelf ook flink los gegaan. worstebroodjes, veel zoet witbrood, bergen kaas, zelfgemaakte bitterballen, suchi, taart, en nog veel meer. maar ook wel wat gezond spul. elke avond een pond groente en een pond ossehaas/biefstuk/lam.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Kerstavond:

Hele dag schoon en lowcarbs avond:
                  Rotti daarna ijs met slagroom

1e kerst dag ontbijt:
                  2 crossiant
                  3 witte bolletjes
                  3 eitjes
                  4 plakken ossenworst

Middag:
                  klein zakje mm's

avond:
                  indisch (rundvlees,kipbouten,kipfilet,ei, pasta en lots op pindasaus)
                  Ijs,pannenkoek slagrooom

2e kerst dag:
                  brinta/whey

blik tonijn

trainen

3 rijstenwafels kipfilet

stokbrood carpacio

gourmetten (lots of meat met knoflook saus en pindasaus)

ijs slagroom

Nadeel is dat ik dan 2 januari weer strinkt wil, maar ik heb een probleem.

3 en 4 januari moet ik met werk naar een hotel. Dan eet ik wel mijn eigen eten alleen avond eten gaan we uiteten. En dan ga ik het weekend van 8 januari naar preston palace(all you can eat en drink) met vrienden.

Ik twijfel daarom of ik wel ga nemen de oliebollen. Eigelijk is t ziek dat ik zo onzeker om dik te worden ben dat ik niet kan denken ik start gewoon na 8januari weer.

Comment

Kerstavond:

Ik twijfel daarom of ik wel ga nemen de oliebollen. Eigelijk is t ziek dat ik zo onzeker om dik te worden ben dat ik niet kan denken ik start gewoon na 8januari weer.

echt precies het zelfde die angst is zo vervelend

Comment

Kerstavond:

Hele dag schoon en lowcarbs avond:
                      Rotti daarna ijs met slagroom

1e kerst dag ontbijt:
                      2 crossiant
                      3 witte bolletjes
                      3 eitjes
                      4 plakken ossenworst

Middag:
                      klein zakje mm's

avond:
                      indisch (rundvlees,kipbouten,kipfilet,ei, pasta en lots op pindasaus)
                      Ijs,pannenkoek slagrooom

2e kerst dag:
                      brinta/whey

blik tonijn

trainen

3 rijstenwafels kipfilet

stokbrood carpacio

gourmetten (lots of meat met knoflook saus en pindasaus)

ijs slagroom

Nadeel is dat ik dan 2 januari weer strinkt wil, maar ik heb een probleem.

3 en 4 januari moet ik met werk naar een hotel. Dan eet ik wel mijn eigen eten alleen avond eten gaan we uiteten. En dan ga ik het weekend van 8 januari naar preston palace(all you can eat en drink) met vrienden.

eet dan gewoon nu tot 3 januari strikt. 3-4 januari eet je strict muv het avondeten. en zelf daar kun je een gezonde keuze maken. iets met veel vlees en groenten, en matig in vet en koolhydraten lijkt me perfect.

dan 5-6-7 januari weer strikt. als je echt bang bent voor vetgains eventueel 10% onder behoefte deze dagen. op 8 januari overdag gewoon strikt helft van je dagelijkse kcal overdag. en dan savonds gewoon eten wat je wil (1500-2000 kcal). deze dag kun je omdat je de vorige dagen 10% onder behoefte hebt gegeten, gerust wat boven behoefte uitkomen. als je er echt mee zit, ga die dag dan nog trainen. dan verbrand je zowieso meer, en kun je ook meer carbs en kcal gebruiken.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik ga lekker oliebollen eten, zit op 9% vet en dat mag best wat omhoog!

Comment

eet dan gewoon nu tot 3 januari strikt. 3-4 januari eet je strict muv het avondeten. en zelf daar kun je een gezonde keuze maken. iets met veel vlees en groenten, en matig in vet en koolhydraten lijkt me perfect.

dan 5-6-7 januari weer strikt. als je echt bang bent voor vetgains eventueel 10% onder behoefte deze dagen. op 8 januari overdag gewoon strikt helft van je dagelijkse kcal overdag. en dan savonds gewoon eten wat je wil (1500-2000 kcal). deze dag kun je omdat je de vorige dagen 10% onder behoefte hebt gegeten, gerust wat boven behoefte uitkomen. als je er echt mee zit, ga die dag dan nog trainen. dan verbrand je zowieso meer, en kun je ook meer carbs en kcal gebruiken.
                          Ik blijf idd 1800/1900 kcal eten. Alleen bij new year ga ik toch oliebollen eten.

Vervolgens ga ik met werk avond eten gewoon salade als avond eten nemen 2x. Ik zorg gewoon dat ik rond de 2500-2700kcal blijf. Daarna Woensdag/donder/vrij weer 1800/1900kcal.

En het weekend preston palace wil ik niet eens weten hoeveel kcal haha.

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
                            Ik ga lekker oliebollen eten, zit op 9% vet en dat mag best wat omhoog!
                            verkapte brag

Comment

ik zit nu op +-7%

Comment

Nu ik er over nadenk, denk ik toch echt dat er meer vet in oliebollen zit, die 7 gram lijkt me onbereid eigenlijk.. Als je een oliebol eet is dat zo'n vet goedje dat er bij wijze van spreke al 7 gram vet uitlekt als je hem uit zou knijpen.. Lijkt me stug dat 7 gram alles is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X