Help !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Karwan View Post
    jaa sorry mensen ik laat vanaf echt foto's van me maken @ de gym !
    Doe je toch niet

Comment

Hallo,

Dringend wat meer gaan eten. Al ben je heel gespierd blijven eten. 56 kg is echt wel veel te weinig. Ik ben even groot als jouw en weeg 75 kg. Ik moet bijkomen anders krijg ik geen spiergroei. Je ziet er gespierd uit omdat je zo mager bent er is geen vet zichtbaar en daarom vel over been. Het is geen zonde om 15 kg meer te wegen en toch gespierd te blijven door goede voeding te nemen.

Tijd dat je fuck you zegt ouders wat meer begint te eten en je verder geen zorgen maakt want je gaat er een pak beter uitzien dan een magere bleekscheet. =D (geintje)
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        daarom denk ik dat je een eetstoornis ontwikkeld.
        enigste stoornis die wij hebben is de maatschappij en zijn reacties...

Hoe dan ook het eetpatroon is niet evenwichtig genoeg. Adhv de excel zie ik dat je neiging hebt gezond te eten. Prima maar verdubbel je portie's maar en voeg wat meer variatie toe. Het kan niet kwaad dat je 50 gr vet eet per dag, dat verbrand je met die training zeker.

Comment

jep ik ga gewoon doen wat julie zeggen ik ga schijt hebben aan me zelf gewoon veel Goed eten En gewoon knallen in de sportschool ik zie verder wel hoe mijn lichaam eruit gaat zien enzo ik ga mijn voedingschema binnekort bewerken ..

Comment

jep ik ga gewoon doen wat julie zeggen ik ga schijt hebben aan me zelf gewoon veel Goed eten En gewoon knallen in de sportschool ik zie verder wel hoe mijn lichaam eruit gaat zien enzo ik ga mijn voedingschema binnekort bewerken ..
            Maakt niet uit hoe je lichaam eruit ziet. Als je maar wat aankomt en niet teveel ineens. Als je dan wekelijks één paar keer je oefeningen met goed doel voor ogen en concentratie erbij uitvoert in de sportschool kom je wel goed te zitten. Vraag tevens advies aan je coach op de sportschool en doe een conditietest om te peilen naar wat je best kan doen.

Comment

Originally posted by spaake View Post
              Maakt niet uit hoe je lichaam eruit ziet. Als je maar wat aankomt en niet teveel ineens. Als je dan wekelijks één paar keer je oefeningen met goed doel voor ogen en concentratie erbij uitvoert in de sportschool kom je wel goed te zitten. Vraag tevens advies aan je coach op de sportschool en doe een conditietest om te peilen naar wat je best kan doen.
              haha ik heb wel eens een schema van me coach gevolgd een train schema maar ik luisterde nooit naar hem was toen ik net begon met trainen hij bood me een schema waar ik elke dag een spiergroop trainde en je kent beginners die willen graag aleen borst etc maarja nu volg ik zijn schema zonder zijn hulp ofso .. maarja hij gaat me niks meer uitleggen zegt ie omdat ik niet luister dus hem skip ik

Comment

gozer ik denk ook dat je een probleempje heb ik denk dat iedereen het liefst hetzelfde blijft zoals die is als die gene tevreden is met zichzelf dat is logische. Maar je neemt het te serieus je lijkt wel een wijf niet lullig bedoeld ouwe. fuck die paar kilos vet er bij lekker bulken groot worden heb je tog veel meer aan dan zo skinny figuurtje leuk voor je zelf maar daar zit geen wijf op te wachten haha.
                Ik vind 56 kilo egt veel teweinig man ga er wat mee doen .
                en we willen fotos zien!!!! haah

Comment

hallo mede bb'rs ik ben nu weer een paardagen goed en meer aan het eten .. meer brood eet ik en ik eet rijst etc dit is mijn training schema ik wil graag reacties of ik goed bezig ben al mijn trainingen duren minimaal anderhalf uur intensief .
                  Maandag: rug, schouders en buik
                  Dinsdag: borst, triceps
                  Woensdag: kuiten en rug
                  Donderdag: schouders, biceps en buik
                  Vrijdag: borst en rug + 20ins crossen op de cros trainer !
                  Zaterdag: benen en buik
                  Zondag: rust

en btw ik heb naar julie geluisterd ik heb beetje schijt aan me zelf gekregen gewoon goed veel eten en massa pakken ! schijt aan me bf %

Comment

Ik dacht dat er foto's kwamen.

Comment

ik heb beetje schijt aan me zelf gekregen gewoon goed veel eten en massa pakken ! schijt aan me bf %
                      Mooi zo, aangezien je toch nooit dik zult worden met goede voeding en goede training.

Comment

met dit schema ga je je schouders overbelasten, en waarschijnlijk de rest ook wel omdat je dan heel veel traint. En benen is te weinig

kzou gewoon 4 dagen split doen en als je dan per se 5 keer wil kun je gewoon dag 1 van het schema op dag 5 pakken en zo door rouleren.

Comment

waar zijn je foto's die je zou posten ?
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X