Slapeloosheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slapeloosheid

De afgelopen tijd slaap ik rond de 4 a 5 uur

Wellicht door de koffie of omdat ik gewoon teveel energie heb...ik ben gewoon echt niet moe en sta smorgens gewoon met gemak vroeg op (7uur half 8) op om te trainen of om te werken (werk onregelmatig) tis nu ook een soort ritme wat erin is geslopen

Ik zit met een groot gat tussen mn laatste voeding en de kwark die ik eet voordat ik naar bed ga en vroeg me af wat kan ik het beste nemen tussen m'n laatste maaltijd en m'n kwark..aangezien ik niet wil snacken

Sport 5/6x pw - Caloriebehoefte volgens Harris Benedict 2422 - Eet rond de 2000 carbs, doel vetpercentage verlagen, spieren vergroten

Stats V/1.80m schommel tussen de 66/68kg

Voeding

Maaltijd
    Brinta 4 etlepel 65 Kcal
    Halfvolle melk 150ml 71 Kcal
    2x Mandarijn 50Kcal

sporten

Maaltijd
    Magere kwark 500ml 305 Kcal
    appel 60 Kcal

Maaltijd
    4 boterhammen kipfilet 404 Kcal

Maaltijd
    2 boterhammen kipfilet 202 Kcal

Maaltijd
    rijst gekookt 120 gr 176Kcal
    kipfilet 200gr 316Kcal
    broccoli gekookt 250gr 68 Kcal

Maaltijd
    Magere kwark 500ml 305 Kcal (voor slapengaan)

Totaal 2022 Kcal

Sups Whey & BCAA bij opstaan en rond training

Thnx
    I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Heb dat ook soms, dat ik gewoon wakker lig en voel nog vol energie te zitten. 's Morgens ben ik dan wel dikwijls nog moe.

Comment

ik heb ook een tijd last van slaaploosheid gehad. wat bleek: ik at onbewust veels te weinig.
      op cardio dagen (15 km hardlopen) soms wel 1000 kcal onder mijn behoefte. ik wist niet waarvan het kwam totdat mijn ouders zeiden dat ik vermagerde ik ging meer eten en mijn slaapproblemen waren na een ruime week verdwenen.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Je slaapt ook niet. Je denkt dat je slaapt en daardoor slaap je beter. Als je niet denkt dat je slaapt dan ga je natuurlijk niet beter slapen.

Tadaaa
        Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Thnx voor de reacties guys, maar ik heb nog geen antwoord op mn vraag

Ik eet bewust onder onderhoud ivm cut...ik zoek geen oplossing voor mn slaapprobleem aangezien ik voorheen nooit meer dan 6uur sliep (tenzij ziek/brak) en ik nu gewoon in een ritme met nog minder slaap zit maar me hier overigens lichamelijk gewoon goed bij voel en zoals gezegd heb ik geen moeite met opstaan
          I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Originally posted by RedXIII View Post
            Voeding

Maaltijd
            Brinta 4 etlepel 65 Kcal
            Halfvolle melk 150ml 71 Kcal
            2x Mandarijn 50Kcal

sporten

Maaltijd
            Magere kwark 500ml 305 Kcal
            appel 60 Kcal

Maaltijd
            4 boterhammen kipfilet 404 Kcal

Maaltijd
            2 boterhammen kipfilet 202 Kcal

Maaltijd
            rijst gekookt 120 gr 176Kcal
            kipfilet 200gr 316Kcal
            broccoli gekookt 250gr 68 Kcal

Maaltijd
            Magere kwark 500ml 305 Kcal (voor slapengaan)

Totaal 2022 Kcal

Sups Whey & BCAA bij opstaan en rond training

Thnx
            Je eet ongeveer 20% van je totale dagelijkse koolhydraat inname rond het sporten en de overige 80% over de rest van de dag, dat terwijl je juist rond je training de meeste koolhydraten van de dag nodig heb en het ook het meest effectief opgenomen wordt door je lichaam waar je uiteraard weer profijt uit haald omdat je doel afvallen is. Je vetten zijn trouwens ook érg matig, te weinig en mag je rustig opvoeren naar de 60 gram, ik denk dat je nu hooguit 20 gram binnen krijgt.

Wat je tussen je je avondmaal en laatste maal zou kunnen eten zijn noten of een omelet.

Gooi je schema lekker om.....
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Je hebt gelijk met je koolhydraatiname komt omdat ik voorheen savonds trainde..moet eigenlijk 2 schema's maken 1 als ik smorgens train en 1 als ik savonds train

Allright zal vetten opvoeren...

Zit erover te denken om weer IF te doen prop ik alles in 8uur

Thnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X