lengte eettijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lengte eettijden

Maakt het nog uit tussen welke tijd je eet met het keto dieet of is het slimste gewoon 2-3 uur wachten tussen elk ontbijt?

Ik meende ook iets te hebben gelezen om elke maaltijd te hebben genuttigd binnen 8 uur maar dat lijkt me een beetje onzin toch?

Originally posted by freeb View Post
    Maakt het nog uit tussen welke tijd je eet met het keto dieet of is het slimste gewoon 2-3 uur wachten tussen elk ontbijt?

Ik meende ook iets te hebben gelezen om elke maaltijd te hebben genuttigd binnen 8 uur maar dat lijkt me een beetje onzin toch?
    Uhmm jaa je zou het kunnen aanpassen aan je eigen tijden.. schoolpauzes etc.

Dat is IF dat is een ander soort dieet alhoewel je keto en IF zou kunnen mixxen met elkaar.

Comment

Onzin?, leg eens uit, ben benieuwd....
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
        Onzin?, leg eens uit, ben benieuwd....
        Imo kan je een bepaald aantal kcal op een dag binnen krijgen, waarmee je je onderhoud niet moet overschreiden om aan te komen. Tenzij dat je doel is.

Waarom wel binnen 8 uur dan?

Comment

Imo kan je een bepaald aantal kcal op een dag binnen krijgen, waarmee je je onderhoud niet moet overschreiden om aan te komen. Tenzij dat je doel is.

Waarom wel binnen 8 uur dan?
          Intermittent Fasting - Bodybuilding Maaltijdindeling | Sportvoeding | Bodybuilding | Afvallen | Gezondheid tips
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Op die manier. Ik heb niks gezegt.

Maar als je dus uitgaat van een gewone CKD, dan maakt het dus niet uit qua eettijden?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X