Hongergevoel onderdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Een appel en andere fruitsoorten zorgen dat je wel honger krijgt. Daarom wordt het als advies gegeven aan mensen die nog niet veel kunnen eten. 20mins voor een maaltijd zo'n stuk fruit en ze krijgen honger. Dat het bij jouw niet gebeurd is totaal niet boeiend.
    Allright interessant, had ik nog nooit van gehoord, ik leer weer eens bij...

en wat jij boeiend vind is ook totaal niet boeiend

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Dan mag je iig. beginnen 's ochtends meer te gaan eten.
      indd, asl ik bijvoorbeeld heel weinig, of niets eet in de ochtend, kan ik 's middags nog een olifant opeten ik blijf honger hebben

Comment

Neem geen snelle koolhydraten zoals die witte macroni,spagethi rijst.Maar zoveel mogelijk volkoren.Ook met brood bv volkoren,meergranen enz....
        Fruit,noten enz ook heel goed.Ach gewoon alles wat gezond is is goed haha.

Comment

Op een natuurlijke manier is het mogelijk om eiwit intake wat hoger te leggen, om zo je honger gevoel te onderdrukken. Maar ook Complexe koolhydraten zijn goed om langer op te teren, pasta soorten bijvoorbeeld. Misschien eens een ander schema opstellen, om je lichaam eens wat anders te geven. Dit hoeft niet veel geld te kosten. Een anderen manier is, om een supplement te pakken die je honger gevoel onderdrukt. Belangrijk is wel dat je nog steeds goed blijft eten, dit staat los of je wilt bulken of cutten.

Hoop je hier genoeg informatie te hebben gegeven.

Comment

Ik krijg juist altijd honger als ik een het eten ben en zeker van een stuk fruit als een appel..
            "Straight outta gym"

Comment

haha zou als ik de ts was niet zo snel iets zeggen over falstyr. Is zo nu en dan een beetje kortaf en bot, maar hij weet wel veel over voeding.

Maar ts, kunnen we begrijpen dat je gewoon op onderhoud wilt eten dan? Aangezien je gezonder wilt leven en niet wilt aankopen in spier? En ook niet wilt afvallen?
              Het blijft dan een goed idee om te kijken hoeveel kcal je hiervoor nodig hebt ook al heb je geen bodybuilding doelen. En dus een voedingschema

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                haha zou als ik de ts was niet zo snel iets zeggen over falstyr. Is zo nu en dan een beetje kortaf en bot, maar hij weet wel veel over voeding.
                ik poste die reactie niet

Originally posted by Knabbelnoot View Post
                Maar ts, kunnen we begrijpen dat je gewoon op onderhoud wilt eten dan? Aangezien je gezonder wilt leven en niet wilt aankopen in spier? En ook niet wilt afvallen?
                Het blijft dan een goed idee om te kijken hoeveel kcal je hiervoor nodig hebt ook al heb je geen bodybuilding doelen. En dus een voedingschema
                sorry, mijn fout, ik ben niet helemaal duidelijk geweest.... ik ben 1,78 en weeg 75 kg, een mooi gewicht dus, maar ik wil graag een lager vetpercentage, ik doe ook aan cardio maar voeding is ook belangrijk vandaar... ideaal is zo'n sixpack in de zomer, maar daar heb ik gen tijd voor om te trainen gewoon wat slanker

voedingsschema: goed punt, ik zal even hier kijken wat ik kan vinden, volgens mij heb ik 2700 kcal nodig p/d.

Comment

Originally posted by Died244 View Post
                  ideaal is zo'n sixpack in de zomer, maar daar heb ik gen tijd voor om te trainen gewoon wat slanker
                  Nonsens, van alleen gezond eten ga je geen mooi lichaam krijgen. Daarom is krachttraining is altijd de beste optie.

En slanker worden is niet voor jongens van jouw gewicht maar voor ontevreden huisvrouwen

sky is the limit.

Comment

@died244, inderdaad, ken een kerel en die heeft een laag bmi, dus slank, maar ziet er zo zacht uit dat ie pappig/mollig oogt, heel bizar, geen enkele spier waarschijnlijk

Comment

Hongergevoel is heel bekend hier: ik ben herstellende van een darmziekte, daardoor heb ik grote vitaminetekorten gehad. Je krijgt dan de hele dag door honger die amper te stillen is. Wat mij altijd hielp is het ontbijt erg zwaar maken, met veel eiwitten en langzame koolhydraten. Denk aan eieren, magere vleeswaren en havervlokken, verder eet ik ook vaak teffbrood. Dat is een zeer voedzame graansoort en een enorme maagvuller. Dat moet je ook opbouwen, anders valt het bij sommige mensen te zwaar. Teff kun je kopen in natuurvoedingswinkels, er zijn ook broodmixen van.
                      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

No offence hoor, maar ik heb jou weleens zien posten dat je voor je ontbijt een paar crackers met een dun laagje pindakaas eet.

Das niet zo'n zwaar eiwitrijk ontbijt toch.

Comment

Soms ontbijt ik lichter inderdaad, dan wissel ik ontbijt en tussendoormaaltijd om. Bijvoorbeeld als ik later op ben heb ik 's morgens minder trek.
                          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                            @died244, inderdaad, ken een kerel en die heeft een laag bmi, dus slank, maar ziet er zo zacht uit dat ie pappig/mollig oogt, heel bizar, geen enkele spier waarschijnlijk
                            ik ga binnenkort beginnen aan een trainingsschema, moet hem nog even opstellen, maar eerst mijn tentamens doorkomen
                            hoe laag moet mijn bmi ongeveer zijn wil ik een zichtbare sixpack hebben? zodat ik een doel kan stellen?

daarnaast, we raken een beetje off-topic, iemand nog suggesties voor dat hongergevoel? werkt 's ochtends zwaar ontbijten?

Comment

ik dacht vanaf lager dan 11 of 12 en dat ontbijten is al gezegd, ja het helpt, je moet je natuurlijk ook niet overeten...

ik heb wel een bf van 10 ofzo en je ziet geen kloot, dus het ligt ook wat persoonlijk en of je effectief ook wat hebt, ik heb werkelijk niets

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X