Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding

hallo mede fitnessers ik ben een jongen van 19 jaar ben 1.83 en weeg gem.73 kg is er iemand die een goed voedingsschema voor me heeft ik train 3x per week fitness maar ook nog es 3x voetbal dusz 6x per week bezig ik heb eiwitten van mdoubel you en ook koolhydraten van mdoubel you is er iemand die een goed schema voor me heeft hoelaat en wat te eten ? alvast bedankt

voorstellen hoort eigenlijk in een ander topic..
    Maar ik zou zeggen lees hier eens wat schema van andere, ik denk dat je daar al wat van opsteekt

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ben het compleet met bovenstaande eens..

Greetzz

Comment

Voedingsschema maken zul je toch echt zelf moeten doen, kost wat tijd en moeite maar is dan ook voor jezelf.
        Uiteraard kun je alle schemas die hier al staan gebruiken ter ondersteuning en kun je het schema hier plaatsen voor hulp en commentaar als je het eenmaal af hebt.

Comment

Hoe kan nu iemand anders een voedingsschema voor u maken als we niet weten wat jij lust en niet lust, dus even kijken in andere schema's en wat je ervan kan gebruiken moet je gebruiken, belangrijk is elke 2,5 - 3u uw eiwitten innemen

Grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Okt. 19 2004,11:38)]Hoe kan nu iemand anders een voedingsschema voor u maken als we niet weten wat jij lust en niet lust, dus even kijken in andere schema's en wat je ervan kan gebruiken moet je gebruiken, belangrijk is elke 2,5 - 3u uw eiwitten innemen

Grtz
            En daarbij de 1 eet meer dan de ander .

Comment

Welkom.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

okeey dan zal ik dat maar even gaan doen thnx

Comment

Mickey ik heb al een redelijk schema in elkaar gezet. En aangezien we beide beginners zijn met dezefde eetbehoefte kan je die redelijk gebruiken lijkt mij. Een aanvulling eventueel en je bent al een stap in de 'goede' richting!!

ciao
                  Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!!

It's the mind that make the body rich.......

Comment

voeding schemas zul je inderdaad zelf op moeten stellen omdat niemand kan uitmaken voor je hoe je lichaamsbouw in elkaar steekt en waar je goed van bijkomt in gewicht en waarvan niet...
                    en zoals Snipke al zei zorgen dat je om de 2u je eiwitten binnenkrijgt en zoals ik altijd heb gehoord moet je om de 2u toch zo'n 30g binnenkrijgen

no pain no gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X