Originally posted by Simo
View Post
Stevia als alnternatief van Suiker.
Collapse
X
-
Originally posted by ijzerkonijn View PostDat is niet mijn punt. Ook een 100% natuurlijke substantie, compleet vrij van toevoegingen, kan nog altijd ongezond, giftig, kankerverwekkend, etc zijn. Daar zijn echt geen toevoegingen voor nodigIk ben niet dom... Alleen blond...
Comment
-
Zeer goed alternatief voor suiker.
De suiker-baronnen mogen zich zeer zeker druk gaan maken om hun business.
Stevia kent geen calorieen en zorgt niet voor een insuline-spike.
En is 300x zoeter dan suiker.
Net ff wat research verricht en het produkt is geheel safe in gebruik.
Ben zelf een liefhebber van aspartaam maar stevia is zeer zeker een welkome extra suiker-vervanger.
Aspartaam is ook 300x zoeter dan tafelsuiker en is tevens geen koolhydraat maar een combinatie van 2 amino-zuren.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostZeer goed alternatief voor suiker.
De suiker-baronnen mogen zich zeer zeker druk gaan maken om hun business.
Stevia kent geen calorieen en zorgt niet voor een insuline-spike.
En is 300x zoeter dan suiker.
Net ff wat research verricht en het produkt is geheel safe in gebruik.
Ben zelf een liefhebber van aspartaam maar stevia is zeer zeker een welkome extra suiker-vervanger.
Aspartaam is ook 300x zoeter dan tafelsuiker en is tevens geen koolhydraat maar een combinatie van 2 amino-zuren.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Posthet is pas de laatste maanden in nederland op de markt.
."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostGrappig, ik heb nog nooit kant en klare tabletjes aan een boom zien groeien.
Papaver is ook natuurlijk, dus heroine is een gezonde natuurlijke fatburner?Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Originally posted by Simo View PostEr wordt niets bij toegevoegd. Het is 100% natuurlijk
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Meer weten over stevia? Ga dan naar stevia.startpagina.nl. Ik ben beheerder van deze pagina, die geheel onafhankelijk is en vrijwel dagelijks wordt ververst.
Comment
-
Originally posted by Stevias View PostMeer weten over stevia? Ga dan naar stevia.startpagina.nl. Ik ben beheerder van deze pagina, die geheel onafhankelijk is en vrijwel dagelijks wordt ververst.
Comment
-
Haha, wat veel informatie, leuk om te lezen.
Veel ervan wist ik al want voor ik het ging gebruiken, heb ik me er terdege in verdiept.
Ik heb zelf nog geen nadeel gevonden en ik zweer erbij.
Ik gebruik nergens meer suiker in, mis het niet, maar vreemd genoeg kan ik niet wennen aan koffie zonder zoet....hoe krom ook. Ook in kwark vind ik het erg lekker, en een druppeltje in de thee.....Dus is stevia voor mij een goede oplossing. Ik heb in elke tas een klein meeneemflesje zitten en heb het dus praktisch altijd bij me."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment