Kwark vs yoghurt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Passanova View Post
    Yep, het basismerk van C1000. Die van Aldi heeft het hoogste aantal eiwitten van de kwarken in Nederland verkrijgbaar, zover ik weet.
    is nog ergens 1tje met 12g per 100g maar weet even niet welke (schijnt niet te eten te zijn xD)
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by phormicola View Post
      Ik kocht altijd de goedkope, magere, naturel kwark bij de C1000 of de Appie, maar die hebben allebei toch echt maar 4 gr eiwit per 100 gr. ik zal eens verder kijken.

Echt niet, die van de C1000 zit rond de 7,5 (groen/witte verpakking) en die van de AH rond de 9. De Bigarde magere kwark zelfs nog hoger.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Die van de AH (80ct versie) is vrij zacht van smaak en ook niet zo kleverig. Prima te eten.
        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
          Die van de AH (80ct versie) is vrij zacht van smaak en ook niet zo kleverig. Prima te eten.
          Ik vind hem de laatste tijd wel een stuk dikker. Jou niet opgevallen? Vind dat persoonlijk wat minder helaas.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Ik vind hem de laatste tijd wel een stuk dikker. Jou niet opgevallen? Vind dat persoonlijk wat minder helaas.
            Is me niet echt opgevallen eigenlijk. Ik vond die van de zaanse hoeve juist dikker geworden. Die van de c1000 (rode) kan je een muurtje mee metselen

Misschien vind ik die blauwe van de Lidl nog wel het lekkerst. Niet dik, zachte smaak.
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
              Is me niet echt opgevallen eigenlijk. Ik vond die van de zaanse hoeve juist dikker geworden. Die van de c1000 (rode) kan je een muurtje mee metselen

Misschien vind ik die blauwe van de Lidl nog wel het lekkerst. Niet dik, zachte smaak.

Ja, die rode van de C1000 sla ik om die reden ook liever over en ik vind hem ook erg zuur. Die groen/witte vind ik juist wel heel lekker, heel smeuĂŻg. Maar daar zit relatief wat minder eiwitten in en heeft maar 450 gram in de pot.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Ja, die rode van de C1000 sla ik om die reden ook liever over en ik vind hem ook erg zuur. Die groen/witte vind ik juist wel heel lekker, heel smeuĂŻg. Maar daar zit relatief wat minder eiwitten in en heeft maar 450 gram in de pot.
                Ik vind die rode juist Lekker, en ook omdat die zo lekker hoog in Eiwitten zit, en nog is goedkoop is ook
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

,a grappig dat smaken zo kunnen verschillen. Ach, gelukkig is er voor iedereen wel een lekkere kwark te vinden. Ik weet nog hoeveel moeite ik in het begin had met dit goedje en nu kan ik het niet meer wegdenken.

Comment

AH biogarde kwark in de bom!!!
                    echt het lekkerst, lekker dik en niet zuur.

daarbij verteer ik deze ook vereweg het best omdat het rechtsdraaiend melkzuur bevat inplaats van linksdraaiend
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Trakteer jezelf zo nu en dan eens op biologische magere kwark (van AH bijvoorbeeld). Dit is echt de allerlekkerste maar wel ruim 2 keer zo duur als de gewone magere franse kwark. En anders neem ik meestal wel de gewone magere franse kwark van AH of bij Dirk vd Broek hebben ze trouwens ook wel prima spul.

Comment

Probeer magere milde kwark ipv magere franse kwar.
                        Milde kwark is wat minder zuur en is wel te eten.
                        Carpe Diem

Comment

Die magere milde kwark, is dat hetzelfde als die biogarde magere kwark van de albert heijn van €1,10 ?
                          Die vind ik ook wel te doen qua smaak, voor mijn gevoel smaakt ie toch iets zuurder of meer bitter dan de franse kwark, kan het niet helemaal plaatsen...

Comment

Hm dat durf ik niet zo te zeggen
                            Bij de dekamarkt kost de 450gram milde magere kwark iig $0,89,-
                            Carpe Diem

Comment

Ik heb net de rode van C1000 gepakt en ik heb eerder denk ik gewoon scheel gekeken Dat maakt dit hele topic overbodig!

M'n maag gaat meteen raar doen als ik 's avonds kwark eet, bij de eerste hap al. Ik vind volle kwark wel lekker, maar ik moet even op de vetten letten
                              createmybody.net

Comment

Ik ben sinds Januari gestart met fitness en let ook o peten . Maar ik eet Volle kwark van Almhoff van de Jumbo.

Ik maak uit dit topic uit dat dat slecht is dus? Moet magere zijn?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X