Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik neem 6 sneetjes brood per dag en doe er altijd becel op met 30% meer omega 3.
Nu heb ik naar becel gebeld omdat iedereen zo loopt te klagen over trans vet maar blijkt dat juist deze boter door verzekeringsmaatschappijen als nr 1 boter aangeraden word omdat hij zo 'gezond' is.
Nu zijn dit dus niet mijn woorden maar waarom word er bij boter, waar je zo weinig van gebruikt, moeilijk gedaan over dat ontzettende kleine beetje transvet?
Is het zó enorm gevaarlijk bij zo''n klein gebruik?
Explain to me please!
Tevens zou ik graag een vervanging willen weten, want geloof dat alles wel slecht is tegenwoordig..
en @TS, ik bedoel het niet slecht ofzo maar ik heb jou al heel veel vragen zien stellen, kun je niet gewoon beter een goed voedingsschema volgen voor een paar maand en aan de hand van je resultaten kijken wat er verandert moet worden?
Volgens mij let je écht te veel op details!
Ik hou niet zo van voedsel waaraan geknutseld is zoals margarine. "Laten we er plantaardige vetten instoppen" leuk bedacht, heeft alleen slecht uitgewerkt met het effect van transvet.... later komen ze erachter dat dit ongezond is. Hoe ongezond? Voor mij is een veilige grens gewoon 0 transvet. Probleem is hoe je aantoont dat iets schadelijk is en ik ben liever geen proefkonijn. Ze weten wel wat de schadelijke effecten zijn, het transvet wordt niet voor niets verminderd, maar de voedingsmiddelenindustrie heeft veel macht en daarom wordt een schadelijke stof meestal niet meteen volledig uitgebannen. Veilige grens, mmm.
Ik hou het bij mijn boerenverstand en neem roomboter van de plaatseljke zuivelboerderij. Veel brood eet ik niet (moet ik het eerst zelf bakken) maar een klontje roomboter over de groenten wil nog wel lukken af en toe. Best lekker.
ik neem 6 sneetjes brood per dag en doe er altijd becel op met 30% meer omega 3.
Nu heb ik naar becel gebeld omdat iedereen zo loopt te klagen over trans vet maar blijkt dat juist deze boter door verzekeringsmaatschappijen als nr 1 boter aangeraden word omdat hij zo 'gezond' is.
Nu zijn dit dus niet mijn woorden maar waarom word er bij boter, waar je zo weinig van gebruikt, moeilijk gedaan over dat ontzettende kleine beetje transvet?
Explain to me please!
Tevens zou ik graag een vervanging willen weten, want geloof dat alles wel slecht is tegenwoordig..
Natuurlijk zal Becel beamen dat hun boter door de verzekeringsmaatschappijen als de nr1 aangeraden word omdat het zo gezond is......terwijl als je gewoon roomboter op je bammeke smeert en daarnaast visoliecaps neemt ben je toch echt veel beter bezig.
Ook al is het "maar" een klein beetje slechter, maar als je beter kan, waarom niet doen dan?
Natuurlijk zal Becel beamen dat hun boter door de verzekeringsmaatschappijen als de nr1 aangeraden word omdat het zo gezond is......terwijl als je gewoon roomboter op je bammeke smeert en daarnaast visoliecaps neemt ben je toch echt veel beter bezig.
Ook al is het "maar" een klein beetje slechter, maar als je beter kan, waarom niet doen dan?
kokosolie voor het bakken en olijfolie voor in de salades, zoiets...
Waarom niet (roer)bakken in de olijfolie? Dat oxideert vrij snel bij hogere temperaturen, daar heeft kokosvet geen last van. Dus bakken in kokosvet of andere vetten (bijvoorbeeld rijstolie -neutraler smaak).
Explain to me please!
en @TS, ik bedoel het niet slecht ofzo maar ik heb jou al heel veel vragen zien stellen, kun je niet gewoon beter een goed voedingsschema volgen voor een paar maand en aan de hand van je resultaten kijken wat er verandert moet worden?
Volgens mij let je écht te veel op details!
Ik heb een voedingsschema. Maar ik let gewoon op de details, waarom zou ik niet? Misschien zegt iedereen wel, jaa boter is fucking slecht, weet ik veel, daarom vraag ik het.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Ik heb een voedingsschema. Maar ik let gewoon op de details, waarom zou ik niet? Misschien zegt iedereen wel, jaa boter is fucking slecht, weet ik veel, daarom vraag ik het.
ik snap je wel maar ik had ook in het beginnen alleen maar vragen en stak te veel tijd in zoeken naar wat het beste is.
Als je gewoon eet volgens je schema en goed traint dat haal je resultaat, en het resultaat kun je naar jouw wensen aanpassen.
En het is persoonlijk gewoon handiger dat je al je vragen in een keer stelt in één topic, je merkt zelf ook dat mensen gaan klagen.
Het probleem met transvet is ook dat als er minder dan 0,5 gr per 100 gr in een product zit, dat ze er gewoon 0 op mogen zetten. Je weet het dus nooit helemaal zeker en daarom lijkt het me beter om dat soort gefabriceerde bende gewoon te laten staan en het bij pure voeding te houden.
En hoelang doe jij erover om 100 gr Becel op te eten? Dat is 0,5 gr transvet dat je binnen hebt gekregen (ongeveer). Doe je dit je hele leven lang dan zit je toch op een aardige hoeveelheid transvet dat je binnen hebt gekregen in je leventje. En de pest met transvetten is dat ons lichaam er geen raadt mee weet en het niet kan afbreken/verbruiken. Ergo, het blijft in je lichaam zitten.
Het probleem met transvet is ook dat als er minder dan 0,5 gr per 100 gr in een product zit, dat ze er gewoon 0 op mogen zetten. Je weet het dus nooit helemaal zeker en daarom lijkt het me beter om dat soort gefabriceerde bende gewoon te laten staan en het bij pure voeding te houden.
En hoelang doe jij erover om 100 gr Becel op te eten? Dat is 0,5 gr transvet dat je binnen hebt gekregen (ongeveer). Doe je dit je hele leven lang dan zit je toch op een aardige hoeveelheid transvet dat je binnen hebt gekregen in je leventje. En de pest met transvetten is dat ons lichaam er geen raadt mee weet en het niet kan afbreken/verbruiken. Ergo, het blijft in je lichaam zitten.
Ik laat het daarom nu ook staan, maar wat je zegt sluit ik me volledig bij aan.
Je weet inderdaad van heel veel producten niet eens of er transvet in zit.
Ik zal het wel bij roomboter,olijf en kokosolie gaan houden.
ik snap je wel maar ik had ook in het beginnen alleen maar vragen en stak te veel tijd in zoeken naar wat het beste is.
Als je gewoon eet volgens je schema en goed traint dat haal je resultaat, en het resultaat kun je naar jouw wensen aanpassen.
En het is persoonlijk gewoon handiger dat je al je vragen in een keer stelt in één topic, je merkt zelf ook dat mensen gaan klagen.
Waarom zou alles in een topic moeten? Om de zoveel tijd komt er weer een vraagje bij me op, een forum is toch om dingen te vragen en informatie uit te wisselen?
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment