Nieuw eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw eetschema

Ik heb ff een paar dingen veranderd aan mijn eetschema, ik heb meer koolhydraten toegevoegd, bij deze plaats ik hem even, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

11.00 2 bruine tarwebroodjes met kipfilet, koolhydraten
    shake ( 1 portie 30 gram), 1 bord brinta ( 40 g )
    125 gram tonijn.

13.00 3 bruine tarwebroodjes met kipfilet, 100 gram rozijnen
    160 gram havermaut ( met melk)

15.00 3 bruine tarwebroodjes kipfilet, 1/2 liter halfvolle melk
    koolhydratenshake ( 1 portie 30 gram)

17.30 tot 18.30 trainen , tijdens trainen 2 liter water, en
    direct na het trainen een aa,tje

18.45/ 19.00 eiwitshake en daarna avondeten,groente,vlees,
    aardappels.

21.00 1 bord brinta ( 40 g ), 125 gram tonijn, 1/2 liter melk.

23.30 500 gram magere kwark en daarna slaapies doen

totaal aantal eiwitten = ong 220 g
    totaal aantal koolhydraten= ong 440g

mijn stats 1,95 meter, 90 kg, en de bedoeling is om veel in gewicht aan te komen duzz lekker bulken. En ik had nog een vraagje erbij ik wou ook nog lijnzaadolie toevoegen weet iemand waar je dat kunt kopen, kan t bij ons in t dorp in de supermarkt nergens vinden, alvast bedankt.

grtzz.
    kAMPIOEN FRIKANDELLEN ETEN

Ziet er opzich wel goed uit. Ik mis wel fruit! Zou zeker 2 stuks fruit per dag eten.

Je vetten zitten erg laag. Je geeft zelf al aan lijnzaadolie te willen toevoegen, heel goed. Je kan dit kopen bij reformzaken. Groene winkel e.d.

Ik zou ook nog wat noten toevoegen voor de vetten. Af en toe vette vis (zalm, makreel, enz.) eten bij bijv. het avondeten is ook goed.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

helemaal mee eens.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Eet je pas om 11 uur je eerste maaltijd?

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ja dat doe ik al half jaar ofzo, maarjah ik werk ook niet he dus ik kan lekker uitslapen,zal binnekort wel veranderen want die uitkering houd natuurlijk ook een keer op, maar ik zit normaal in de beveiliging heb ik ook me papieren voor, maar daar is bijna geen werk meer in, maar komt wel goed

grtz

Comment

bananen eten!!!

Comment

ik zou iets langer w88 met zwaar eten vlak na de training hoor
              Who's the Chef

Comment

hoelang moet je w8en met zwaar eten dan
                ik neem zelf altyd ff dextrose met een amino xplode
                en dan na een half uurtje eten

groeten

Comment

Eten ná je training:

De 2 tot 3 uur na je training wordt aangeduid als, het meest gunstige moment van voedselopname. Het gaat om de periode na de training dat je spieren het meest open staan voor de opslag van glycogeen (koolhydraten) en opname van aminozuren (eiwitten). Daarvoor is de insulinegevoeligheid hoog, in dit geval is dat gunstig. Het is het beste tijdstip voor je metabolisme.

Dus direct na je training is het tijd voor de twee maaltijden die de meeste invloed hebben op je vooruitgang. Als je deze periode van 2 tot 3 uur verstandig gebruikt heb je niet alleen voldoende energie voor je volgende training, maar voldoe je ook aan een van de belangrijkste voorwaarden om droge spiermassa te winnen, ž Juiste voeding na de training!

Direct ná de training neem je:

alleen maar Koolhydraten met een hoge glycemische waarde (simpele suikers)

Deze maaltijd mag uit verschillende voedingsmiddelen bestaan die voor de rest van de dag vermeden moeten worden omdat de koolhydraten hoog glycemisch zijn.

Formule voor de berekening van het aantal benodigde koolhydraten:

Je eigen lichaamsgewicht x 0,8

Enkele goede voorbeelden van maaltijden met snelle koolhydraten;

Banaan en een AA-tje

Bakje cornflakes met honing

Brood, (wit) met jam, appelstroop

Energiedrank (AA) met stukje Turks brood

1 uur na je training:

De tweede maaltijd na de training is je grote herstelmaaltijd.

Je moet hier zowel koolhydraten als eiwitten eten.

De koolhydraten van deze maaltijd moeten matig tot matig-hoog op de glycemische index scoren, bv rijst, pasta, volkoren brood, aardappels etc.

Je zit nog steeds in de ideale tijdsperiode na de training waarin je lichaam en spieren meer kunnen opnemen. Gebruik weer dezelfde formules om je totale benodigde hoeveelheid vast te stellen.

Traditionele krachtsportersmaaltjes als kip/rijst of pasta en groenten zijn nu uitstekend geschikt.

Bonustip:

Je eerste maaltijd na de training is ook het ideale tijdstip om supplementen in te nemen, zoals Eiwitshakes, Creatine en L-Glutamine, omdat door de aanwezigheid van extra insuline de opname van deze supplementen ook een stuk groter is. Insuline is bij de juiste timing een zeer anabool hormoon. Als je je supplementen direct na de training inneemt kun je er bijna zeker van zijn dat de stoffen Creatine en Glutamine naar de spiercellen gaan.

Alles leidt uiteindelijk maar tot één conclusie:

“Om de spiergroei en het spierherstel te optimaliseren moet je

na de training snel de verbruikte energie aanvullen”

Who's the Chef

Comment

Hey man,

hoop tips al van iedereen.

Ik heb gehoord dat je tijdens je training beter niet veel water kan drinken omdat dat je maag activeerd en je op die manier teveel bloed kwijt raakt aan je maag. Onzin? Ik weet het niet. Ik drink zelf ook altijd veel tijdens het trainen hoor!

misschien weet iemand hier meer vanaf?

grtz T
                    185 cm
                    100 kilo +/-
                    17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
                    Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Bullshit..Je droogt fuckin uit als je geen water drinkt......ghehe...

Comment

Tijdens je training gewoon water drinken hoor. Uitdrogen duurt iets langer gelukkig..

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Drinken tijdens het trainen verbetert juist de prestaties..

grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik had ff een vraagje over me eetschema ik krijg t makkelijk naar binnen, heb soms zelfs zin in meer, heb de hele dag honger
                            Ik heb alleen t gevoel dat t allemaal in me buik gaat zitten, ik krijg echt een bierbuik haha, maar ik wil wel nog veel meer massa aanzetten moet ik gewoon doorgaan met bulken of toch wat minder koolhydraten en wat meer eiwitten eten.

grtzz

Comment

Gewoon doorbulken...Eind van de dag krijg je gewoon hangerige buik neem ik aan Als je meer gaat eten krijg je dat gewoonen anders gewoon zorgen dat je niet al teveel vet naar binne krijgt.Beetje buikkie is niet erg..

Greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X