Ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontbijt

Hoi iedereen.

Ik zit al een tijdje met een vraag.

Ik weet precies wat ik wanneer moet eten en houd me daar ook goed aan, alleen ik ben er nog steeds niet over uit wat nou het best is of wat goed is om te ontbijten.

Enige tips?

Ik ben trouwens 16 jaar en begin nu net aan een 4-daags split schema met een 5de dag cardio, na 2 maanden full-body te hebben gedaan.

Doel: Massa.

Lengte: 1,87.
    Gewicht: 61.

Comment

havermout/brinta?
      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

havermout met water of melk met een schep whey en casseine en een banaan erdoor, wat noten erdoor! en wat kaneel erover !

zo lekker
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hmm oke,

Nou beschik ik niet over whey. Hopelijk kan ik me ouders zo ver krijgen dat ik dit wel kan gaan bestellen.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            havermout met water of melk met een schep whey en casseine en een banaan erdoor, wat noten erdoor! en wat kaneel erover !

zo lekker
            ik heb het nooit geprobeerd, maar havermout met water kan toch echt niet lekker zijn? Als je wat ruimte hebt in je vetten is het waanzinnig lekker met volle melk
            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
              ik heb het nooit geprobeerd, maar havermout met water kan toch echt niet lekker zijn? Als je wat ruimte hebt in je vetten is het waanzinnig lekker met volle melk
              Ik eet het altijd met water en vind het wel lekker
              Zelf verkies ik brinta boven havermout, maar ik wissel af...

Comment

Originally posted by Rick16 View Post
                Hoi iedereen.

Ik zit al een tijdje met een vraag.

Ik weet precies wat ik wanneer moet eten en houd me daar ook goed aan, alleen ik ben er nog steeds niet over uit wat nou het best is of wat goed is om te ontbijten.

Enige tips?

havermout zit veel fytine zuur in waardoor bepaalde mineralen niet meer worden opgenomen zoals calcium en zink.je kan veel beter boekweit meel nemen daar zit geen fytine zuur in.

Comment

@promo: Je kan ook de havermout weken. Als ik havermout eet mik ik het de avond vantevoren in een beker met een hoop water. Nachtje weken, volgende dag het water weggooien en met schoon water je shake maken.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
                    havermout zit veel fytine zuur in waardoor bepaalde mineralen niet meer worden opgenomen zoals calcium en zink.je kan veel beter boekweit meel nemen daar zit geen fytine zuur in.
                    Het is niet gauw goed met jou!

Neem je vits tijdens je lunch......., is overigens bekend dat je zuivelproducten en vits beter niet samen kunt innemen.
                    Vet oplosbare capsules kunnen opengaan voordat ze de maag hebben bereikt, tevens
                    zal ijzer niet goed worden opgenomen door reactie met bv melk, enz.
                    Last edited by Oldtimer; 23-03-2012, 09:11.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
                      weet niet waar je dit van weg hebt, maar zou me er niet te druk om maken.
                      havermout wordt nog steeds gezien als 1 van de betere granen.
                      in ieder geval veel beter dan tarwe!!! dat is tegenwoordig gewoon troep.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                        weet niet waar je dit van weg hebt, maar zou me er niet te druk om maken.
                        havermout wordt nog steeds gezien als 1 van de betere granen.
                        in ieder geval veel beter dan tarwe!!! dat is tegenwoordig gewoon troep.

juist die tarwe bevat veel fytine zuur.dit heb ik al op verschillende sites gelezen.o.a.fonteine.com.en omdat boekweit meel dit fytine zuur niet bevat, lijkt het mij dan beter om dat te nemen.

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                          Het is niet gauw goed met jou!

Neem je vits tijdens je lunch......., is overigens bekend dat je zuivelproducten en vits beter niet samen kunt innemen.
                          Vet oplosbare capsules kunnen opengaan voordat ze de maag hebben bereikt, tevens
                          zal ijzer niet goed worden opgenomen door reactie met bv melk, enz.
                          oke,maar hoe weet je zeker dat als je smorgens haver neemt je vits tijdens de lunch wel worden opgenomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X