Ik heb voor het avondeten een kippenbout gegeten. Erg lekker natuurlijk Maar nu kan ik niet echt vinden wat de voedingswaarde van een kippenbout bereid is zonder vel, dus inclusief bot. Laten we zo zeggen, de gegevens via google verschillen nogal. Iemand een idee?
Calorien kippenbout
Collapse
X
-
Heb je niets toe te voegen, reageer dan niet. Is toch heel normaal dat als ik af en toe een kippenbout wil eten dat ik wil weten wat de voedingswaarde is? Of let jij niet op je eten? Ik houd bij hoeveel eiwitten, kcal etc ik bij hou.
Overigens had de topictitel "voedingswaarde kippenbout" moeten zijn.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostHeb je niets toe te voegen, reageer dan niet. Is toch heel normaal dat als ik af en toe een kippenbout wil eten dat ik wil weten wat de voedingswaarde is? Of let jij niet op je eten? Ik houd bij hoeveel eiwitten, kcal etc ik bij hou.
Overigens had de topictitel "voedingswaarde kippenbout" moeten zijn.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostIk bedoel van dat je je niet zo druk moet maken om die extra kcals.
Maar om toch antwoord te geven op je vraag, van een kippenpoot zonder vel is de voedingswaarde 134.00 kcal - 19.20 g eiwit, 0.00 g koolh, 6.40 g vet, 0.00 g vezels, 0.00 g natrium, 0.00 g alcohol per 100 gram
Comment
-
Precies, die link had ik ook. Staat 138 kcal / 100 gram. Is dat bereid of onbereid?
Ff verder googlen vind ik:
Calorieën kip (excl. vel, gegrild) per 100 gram is ... kcal
188kcal / 100 gr.
Deze site zegt:
Voedingswaarde - Kip Recepten Vandaag
218 / 100 gr onbereid.
Kortom, ik weet het ff niet meer Er zit amper vlees aan, maar een bout van 250 gram komt dan volgens die laatste website op 545 kcal, 45gr eiwit, 40gr vet.
Overigens ben ik bezig om mijn vet% rond de 10-12% te krijgen en kwam van 20%. Dit is de reden dat ik niet teveel over mijn doelstelling heen wil schieten.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by inabouw View PostHelemaal mee eens!!!
Maar om toch antwoord te geven op je vraag, van een kippenpoot zonder vel is de voedingswaarde 134.00 kcal - 19.20 g eiwit, 0.00 g koolh, 6.40 g vet, 0.00 g vezels, 0.00 g natrium, 0.00 g alcohol per 100 gram“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by inabouw View PostHelemaal mee eens!!!
Maar om toch antwoord te geven op je vraag, van een kippenpoot zonder vel is de voedingswaarde 134.00 kcal - 19.20 g eiwit, 0.00 g koolh, 6.40 g vet, 0.00 g vezels, 0.00 g natrium, 0.00 g alcohol per 100 gramTrain hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
53 minutes ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment