Calorien kippenbout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Bereid of onbereid? Snap overigens niet waarom mensen zo reageren. Als ik uit eten ga, een feest vier, met mijn vrienden op stap ga etc wil ik mijn voeding nog wel eens laten varen. Je hoeft niet altijd strikt te zijn. Maar als ik op de overige dagen gewoon wil weten wat ik binnen krijg dan zie ik daar het probleem niet zo van in.
    Je hebt helemaal gelijk. Altijd grappig dat beat boxer zo reageert maar ondertussen zelf problemen heeft met ze voeding....reageer dan gewoon niet

Comment

Bereid of onbereid? Snap overigens niet waarom mensen zo reageren. Als ik uit eten ga, een feest vier, met mijn vrienden op stap ga etc wil ik mijn voeding nog wel eens laten varen. Je hoeft niet altijd strikt te zijn. Maar als ik op de overige dagen gewoon wil weten wat ik binnen krijg dan zie ik daar het probleem niet zo van in.
      Bereid.......

Maar euh....niet zulke lange tenen hoor, we bedoelen het goed.

Comment

Originally posted by inabouw View Post
        Bereid.......

Maar euh....niet zulke lange tenen hoor, we bedoelen het goed.
        Ik ben niet boos hoor lieverd Alleen begreep ik het niet, aangezien we op bodynet continu bezig zijn met details qua voeding voor in een voedingsschema en ander soort mierenneukerij qua training.

En echt, die kapsalon (mijn eerste ooit!) die ik laatst opvrat tijdens een pokeravondje met mijn vrienden past niet in mijn voedingsschema Dus heel soms laat ik de teugels vieren
        Train hard or go hormone

Comment

Ik ben niet boos hoor lieverd Alleen begreep ik het niet, aangezien we op bodynet continu bezig zijn met details qua voeding voor in een voedingsschema en ander soort mierenneukerij qua training.

En echt, die kapsalon (mijn eerste ooit!) die ik laatst opvrat tijdens een pokeravondje met mijn vrienden past niet in mijn voedingsschema Dus heel soms laat ik de teugels vieren
          Fijn......
          Jammer hè dat zo'n kapsalon niet in je schema past, net als het pondje bonbons van vorige week,past dan weer niet in de mijne

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Je hebt helemaal gelijk. Altijd grappig dat beat boxer zo reageert maar ondertussen zelf problemen heeft met ze voeding....reageer dan gewoon niet
            Hoezo altijd zo reaggeert? ik zeg alleen dat hij zich niet hoeft druk te maken om die extra kcals. En het is ''schoon voedsel'' als het junk was dan was het een andere verhaal.
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Fijn......
              Jammer hè dat zo'n kapsalon niet in je schema past, net als het pondje bonbons van vorige week,past dan weer niet in de mijne
              Hehe, inderdaad. Vroeger keek ik nooit om naar troep zoals bonbons, maar nu ik dus op niet-traindagen minder eet krijg ik er zomaar zin in.
              Train hard or go hormone

Comment

Het spijt me als je vind dat ik zo hard reaggeerde. maar ik bedoelde het niet negatief.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Hehe, inderdaad. Vroeger keek ik nooit om naar troep zoals bonbons, maar nu ik dus op niet-traindagen minder eet krijg ik er zomaar zin in.
                  Heel herkenbaar......ik ook niet......maar nu.......en ik sport ook nog eens iedere dag.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                    Het spijt me als je vind dat ik zo hard reaggeerde. maar ik bedoelde het niet negatief.
                    No worries

Heel herkenbaar......ik ook niet......maar nu.......en ik sport ook nog eens iedere dag.
                    Vrouwen en chocola is sowieso een slechte combi toch? Ze kunnen er niet vanaf blijven
                    Train hard or go hormone

Comment

Vrouwen en chocola is sowieso een slechte combi toch? Ze kunnen er niet vanaf blijven
                      Ik kan niet van vrouwen en niet van chocolade afblijven Toph..... help....
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Jij bent ook een nymfomane lesbienne in een verkeerd lichaam Marnop

Denk daar maar eens over na
                        Train hard or go hormone

Comment

daar zijn praatgroepen voor.

Comment

Jij bent ook een nymfomane lesbienne in een verkeerd lichaam Marnop

Denk daar maar eens over na

wow yeah..... absoluut.
                            hahahah superrr!

Comment

daar zijn praatgroepen voor.
                              let's talk about it.
                              Maar het mag niet uit me gepraat worden hoor.....ben er zelf wel blij mee.

Comment

let's talk about it.
                                Maar het mag niet uit me gepraat worden hoor.....ben er zelf wel blij mee.
                                mmmmmm.........dan maar geen praatgroep.
                                Gewoon genieten van al dat lekkers

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X