Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
Plaats waar vet bij komt
Collapse
X
-
tis beter om magere melk te drinken, in half volle zit nog altijd vet, niet veel, maar t zit er nog in. K lust ook geen magere melk, maar met whey erbij lukt het nog net. Aantal caloriën uit volle melk is dus ook veel hoger.
Whey voor het slapen gaan lijkt me overkill, normaal zit er in je kwark al meer dan genoeg proteine.
Je ontbijt kan trouwens veel meer zijn, is zo'n gezegde dat zegt
“Eat breakfast like a king, lunch like prince and dinner like a pauper.”
maw smorgens t meeste eten, s middags normaal en tegen de avond aan wat minder.
En ik denk dat je de volle melk uit je schema gaat halen ,dat je zal zien dat je eigenlijk te weinig eet, je hebt op 750ml volle melk zo'n 250kcal meer dan met magere melk.
En meer gezonde vetten eten, als je het lust (ik dus niet), 30gr amandel noten spreiden over heel de dag of iets andere noten.
Comment
-
het is beter om magere melk te drinken, in half volle zit nog altijd vet, niet veel, maar t zit er nog in. K lust ook geen magere melk, maar met whey erbij lukt het nog net. Aantal calorieën uit volle melk is dus ook veel hoger.
Whey voor het slapen gaan lijkt me overkill, normaal zit er in je kwark al meer dan genoeg proteïne.
maw 's morgens t meeste eten, s middags normaal en tegen de avond aan wat minder.
En ik denk dat je de volle melk uit je schema gaat halen ,dat je zal zien dat je eigenlijk te weinig eet, je hebt op 750ml volle melk zo'n 250kcal meer dan met magere melk.
En meer gezonde vetten eten, als je het lust (ik dus niet), 30gr amandel noten spreiden over heel de dag of iets andere noten.
Comment
-
Originally posted by Pennywise View Posthet is beter om magere melk te drinken, in half volle zit nog altijd vet, niet veel, maar t zit er nog in. K lust ook geen magere melk, maar met whey erbij lukt het nog net. Aantal calorieën uit volle melk is dus ook veel hoger.
Whey voor het slapen gaan lijkt me overkill, normaal zit er in je kwark al meer dan genoeg proteïne.
maw 's morgens t meeste eten, s middags normaal en tegen de avond aan wat minder.
Ik doe een schepje whey (vanille) door de kwark heen voor de smaak dus niet per se bedoeld om nog meer eiwitten binnen te krijgen overkill? Valt wel mee toch.
Ik ga inderdaad denk ik de volle melk vervangen door halfvolle melk (geen magere melk, aangezien het niet erg is om een beetje vetten binnen te krijgen via me melk maar ik er wel voor wil zorgen dat ik niet de meeste vetten binnen krijg op deze manier ) en dan zal ik de overige vetten gaan aanvullen met ongezoute noten, geen amandelen aangezien ik die niet lust maar ik denk pindas of cashew noten of iets.
En nog meer ontbijten? Haal nu uit me ontbijt al best veel kcals en eiwitten en koolhydraten, en zit erna ook al aardig vol. Dus is het echt nodig om nog meer te gaan ontbijten?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment