Originally posted by Triple Aces
View Post
Brinta of Whey shake?
Collapse
X
-
Originally posted by Triple Aces View PostDaar zeg je het zelf al:
oke, niet perse nodig dus...
Wel makkelijk om aan je totaal eiwitten te komen over de gehele dag.
nou ben ik wel eens benieuwd hoeveel eiwitten per dag jij adviseerd?
2,5 gr X BW?If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Ik bedoelde dus enkel dat of hij die whey nodig heeft afhangt van de rest van z'n dag...
Maar ja toch zo'n 3g/kg BW probeer ik zelf na te streven
2g is echt makkelijk zelf zonder supplementen, als je maar genoeg vlees/vis, eieren en zuivel eetRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Ik moet dat wel doen in de ochtend ja, ik heb het druk overdag en wil niet overal in de weer met shakebekers etc
Verder komt er bij dat ik geen vast voedsel de eerste 4 uur na het opstaan binnenkrijg dus dit dekt de hele ochtend
Heb tijden lang geen ontbijt genomen, dus dit is voor mij perfekt alternatiefIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostIk bedoelde dus enkel dat of hij die whey nodig heeft afhangt van de rest van z'n dag...
Maar ja toch zo'n 3g/kg BW probeer ik zelf na te streven
2g is echt makkelijk zelf zonder supplementen, als je maar genoeg vlees/vis, eieren en zuivel eet
Het belangrijkste is dus dat je aan je totaal eiwitten per dag komt?
(dan maakt het dus niet uit of je die shake nou wel of niet neemt s.morgens)If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostIk moet dat wel doen in de ochtend ja, ik heb het druk overdag en wil niet overal in de weer met shakebekers etc
Verder komt er bij dat ik geen vast voedsel de eerste 4 uur na het opstaan binnenkrijg dus dit dekt de hele ochtend
Heb tijden lang geen ontbijt genomen, dus dit is voor mij perfekt alternatief
Je denkt niet dat het een beetje TE veel eiwitten zijn in 1 maaltijd? ik denk dat je nu zo.n 70-80 gram eiwitten bij je ontbijt krijgt?If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by Wasofski View PostDoe brinta en whey. Probeer een kleine hoeveelheid brinta tegenover de hoeveelheid melk/water/... waar je het bij doet. En je kan ook altijd eens gemalen havermout proberen. Deze kan je zelf maken of kopen op supplementen sites.
Whey is makkelijk en eigenlijk niet zo heel duur. €1,75 voor 100g eiwitten als je Basic Bulk Whey koopt bij XXL
En zo ga je steeds vaker dat spul pakken toch? Of is 's ochtends het beste moment?
Binnekort ook maar is wat visolie aanschaffen, want eet eigelijk alleen in het weekend vis.
Comment
-
Originally posted by hardstylevictim View PostHet voordeel is met een whey shake dat het snelle eiwitten zijn. Als je heel de nacht geslapen hebt, heeft je lichaam snelle eiwitten nodig. Ik weet niet zeker of zuivel ook snelle eiwitten zijn. Vandaar dat men ook vaa kiest voor een whey shake smorgens.
het zijn helemaal geen 'snelle' eiwitten !If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by NoName View PostOke dus als ik het goed ziet
start je het beste met snelle eiwitten, dus whey shake,
Half uurtje later bak brinta met melk voor de koolhydraten
dat soort gepriegel laat ik wel aan de profs en pietjes precies over.
dat soort dingen gaan zeker voor amateurs geen verschil maken in de progressie die wordt geboekt.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment