Heb eigenlijk nooit echt op mijn eten gelet, gewoon genoeg eten en zorgde altijd wel voor genoeg eiwitten, kh en vetten maar nooit echt exact gewogen of geteld. Nu was ik van plan om te gaan cutten dus ik dacht ik maak een voedingsschema om exact te weten wat ik eet en hoeveel eiwitten, kh en vetten. Heb nu alles in een voedingsschema gezet en kom ik tot de conclusie dat ik meer eet als toen ik niet alles was aan het tellen en toen ik dacht dat ik aan het bulken was.
Nu zie ik duidelijk verandering, sixpack komt er door, mijn spieren zijn minder vol enz. Heb wel de indruk dat ik te veel aan het afvallen ben want ben op een 2 weken tijd wel zichtbaar dunner geworden en kleren zitten losser.
Hoe komt het dat ik nu meer eet en toch afval? Zou ik mijn kcals wat naar boven doen want ik heb de indruk dat ik te snel afval. En aan de volheid van mijn spieren te zien ben ik niet alleen vet maar ook spier aan het verliezen...
VB van mijn kcals voor vandaag: 2697 kcals 250 gr ei 230 gr kh en 85 gr vet
Mijn onderhoud is 3000 kcal. Ben 1m85 bij 86 kg.
Nu zie ik duidelijk verandering, sixpack komt er door, mijn spieren zijn minder vol enz. Heb wel de indruk dat ik te veel aan het afvallen ben want ben op een 2 weken tijd wel zichtbaar dunner geworden en kleren zitten losser.
Hoe komt het dat ik nu meer eet en toch afval? Zou ik mijn kcals wat naar boven doen want ik heb de indruk dat ik te snel afval. En aan de volheid van mijn spieren te zien ben ik niet alleen vet maar ook spier aan het verliezen...
VB van mijn kcals voor vandaag: 2697 kcals 250 gr ei 230 gr kh en 85 gr vet
Mijn onderhoud is 3000 kcal. Ben 1m85 bij 86 kg.
Comment