Voeding: Aub hulp nodig bij vet verliezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by optiflex View Post
    (Ik weet ook niet alles dus hoeft niet te kloppen). Met voeding zelf kan niet goed helpen omdat hier bij mij ook het nodige ontbreekt.

Veel succes met je cut!
    euhh je kan je gehele stukje vergeten, sorry.
    je hebt alle vetten nodig, zowel verzadigd als onverzadigd. Plantaardig en dierlijk gewoon gebruiken.
    Eigeel is perfect, zitten goede vetten in. Hoger cholesterol is goed, verhoogt ook je testosteron..... te laag cholesterol geeft te laag testosteron aanmaak.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      euhh je kan je gehele stukje vergeten, sorry.
      je hebt alle vetten nodig, zowel verzadigd als onverzadigd. Plantaardig en dierlijk gewoon gebruiken.
      Eigeel is perfect, zitten goede vetten in. Hoger cholesterol is goed, verhoogt ook je testosteron..... te laag cholesterol geeft te laag testosteron aanmaak.
      Ow, weer eens iets geleerd bedankt. =D

OT:
      IK zelf begon met fietsen en op de loopband.
      Rustig beginnen en vooral jezelf niet door andere laten pushen of zelf te veel willen omdat dat beter eruit ziet.

Ik heb chronische bronchitis dus had altijd problemen met mijn conditie dus begon op 8km dit was meer om er gewend aan te raken.
      Daarna interval dit hielp meer dan die 8km per uur 10minuten lopen.
      Ik zelf vond het fietsen makkelijker.
      Ook is mij verteld dat je conditie ook verbeterd word door Krachttraining dus ik neem aan dat je ook wel een beetje conditie hebt? Zo ja dan is intervaltraining goed.

(Hopelijk heb ik dit wel weer goed...)

Comment

goede tip: lees de zomersticky hier ga je al veel antwoorden vinden

veel suc6 met je training

Comment

ik denk dat jij het beste kan gaan cutten op een 2600 kcal.
          2600 kcal: e225, k225, v88

Begin eens met het maken van een voedingsschema, waarmee je aan deze waarden komt.

qua training is er al genoeg gezegd in dit topic.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zeg kerel, kijk eens naar je training schema.
            Sorry dat ik het zeg, maar dat is ook poep.

Copy:
            Mijn training:

Maandag: Borst/triceps
            dinsdag: Rug/biceps
            Woensdag: Rust
            Donderdag: Schouders/triceps
            Vrijdag: borst/triceps
            zaterdag: Benen
            zondag: Rust.

Comment

nevermind

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                ik denk dat jij het beste kan gaan cutten op een 2600 kcal.
                2600 kcal: e225, k225, v88

Begin eens met het maken van een voedingsschema, waarmee je aan deze waarden komt.

qua training is er al genoeg gezegd in dit topic.
                Hoi Dynobet, Ik heb mijn schema aangepast zoals jij mij had verteld. Kun je misschien even een kijkje nemen?

verder ga ik het UB/LB schema volgen, en ook wil ik 2 rustdagen gebruiken voor 1 uurtje cardio op de crosstrainer, is dat een goed idee?

Dankjewel.
                Attached Files

Comment

Originally posted by K-94 View Post
                  Hoi Dynobet, Ik heb mijn schema aangepast zoals jij mij had verteld. Kun je misschien even een kijkje nemen?

verder ga ik het UB/LB schema volgen, en ook wil ik 2 rustdagen gebruiken voor 1 uurtje cardio op de crosstrainer, is dat een goed idee?

Dankjewel.

Ik heb net 1 uur cardio gedaan met een gemiddelde bpm van 128. En heb er 550 kcal mee verbrand

Comment

Kan iemand mij helpen? Is dit de laatste voedingschema correct?

Comment

Originally posted by K-94 View Post

Dankjewel.
                      Kan iemand aub reageren? Ik ben er al een tijdje op aan het wachten, ik wil graag een verificatie of mijn schema goed is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X