voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding

hallo allemaal ik ben 15 jaar (een jongen) en ben nu ongeveer 4 en een halve maand aan het fitnessen , ik ga 3 a 4 keer per week maar zoals ik weet kom je er niet door alleen hard te trainen maar vind het nog al lastig hoe het zit met eten
    ik weeg nu rond de 56 kg en wil graag een schema maken dat goed is voor de spiergroei/opbouw (ik hoef niet in vet aan te komen er mag eerder wat af) ps savonds eet ik gewoon wat de pot schaft dus ik heb het over een schema van wat je op een dag eet buiten het avond eten om

ik hoop dat ieman me hiermee kan helpen met het volgende
    rond de hoveel calorien , vetten , suikers , eiwitten en wat nog meer van belang is moet het ongeveer zitten

om de hoeveel uur je moet eten want heb begrepen dat meer kleine porties beter is als minder grote porties

en hoe je je lichaamsvet opmeet

ik hoop dat iemand mijn vragen kan beandwoorden , alvast bedankt

Vetpercentage Calculator - Bereken uw lichaamsvet percentage voor vet%.( is voor een beeld)
    Heb je ook al de excelsheet van je voedingschema en hoeveel je onderhoud is enzo?

Btw hoe lang ben je?

Comment

wat bedoel je precies met excelsheet en onderhoud ? , ben nog niet zo bekend met al die termen

iniedergeval bedankt voor de link en ik ben 1,73m lang

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Comment

oke dus als ik het goed begrijp moet ik ff me vetpercentage lengte geslacht leeftijd en gewicht opschijven en daar kan je dan aan zien hoeveel calorien enzo je perdag nodig hebt
          maar kan zosnel ff geen meetlint vinden om me vet percentage te berekenen dus het kan wel ff duuren voor ik daar andwoord op heb , gaa nu snel ff zoeken en als ik het weet zet ik het er op

Comment

ik heb een meetlint gevonden en me vet percentage berekend op die dite maar ik ben 15 jaar en er stond dat je 18 moest zijn anders deed die het niet dis heb ik bij leeftijd 18 ingevuld maakt dat uit ? wat ik dus heb ingevuld leeftijd 18 , lengte 173cm , gewicht 55 kg , middel omtrek 68 cm , nek omtrek 32cm, man er kwam uit lichaamsvet is 7.7% en 4.3 kg , vetvrijemassa 52.4kg en nuuuuuuuu ?
            Last edited by 0346; 23-06-2012, 16:16.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X