hallo allemaal ik ben 15 jaar (een jongen) en ben nu ongeveer 4 en een halve maand aan het fitnessen , ik ga 3 a 4 keer per week maar zoals ik weet kom je er niet door alleen hard te trainen maar vind het nog al lastig hoe het zit met eten
ik weeg nu rond de 56 kg en wil graag een schema maken dat goed is voor de spiergroei/opbouw (ik hoef niet in vet aan te komen er mag eerder wat af) ps savonds eet ik gewoon wat de pot schaft dus ik heb het over een schema van wat je op een dag eet buiten het avond eten om
ik hoop dat ieman me hiermee kan helpen met het volgende
rond de hoveel calorien , vetten , suikers , eiwitten en wat nog meer van belang is moet het ongeveer zitten
om de hoeveel uur je moet eten want heb begrepen dat meer kleine porties beter is als minder grote porties
en hoe je je lichaamsvet opmeet
ik hoop dat iemand mijn vragen kan beandwoorden , alvast bedankt
ik weeg nu rond de 56 kg en wil graag een schema maken dat goed is voor de spiergroei/opbouw (ik hoef niet in vet aan te komen er mag eerder wat af) ps savonds eet ik gewoon wat de pot schaft dus ik heb het over een schema van wat je op een dag eet buiten het avond eten om
ik hoop dat ieman me hiermee kan helpen met het volgende
rond de hoveel calorien , vetten , suikers , eiwitten en wat nog meer van belang is moet het ongeveer zitten
om de hoeveel uur je moet eten want heb begrepen dat meer kleine porties beter is als minder grote porties
en hoe je je lichaamsvet opmeet
ik hoop dat iemand mijn vragen kan beandwoorden , alvast bedankt
Comment