Waar vitamine b12 injecties kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

belgie kan ook altijd was ik vergeten hehe

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
      Ik keek net op het internet en daar was het erg duur! ik vraag me als ik de apotheek binnen loop en die b12 + naalden vraag of ze er moeilijk over gaan doen?
      neen hoor , ik kocht het al toen ik 17 jaar was. Eerste keer vroeg ze waarom ik het nodig had. Waarop ik antwoorden dat het mijn voedingsschema ondersteunde. Daarna nooit meer vragen gehad , ook nooit in andere apothekers.

Comment

Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen!? ik denk dat ik gewoon een poging ga wagen in de aphotheek. maar welke maat naalden heb ik nodig? heb ik 2 verschillende nodig? een voor het opzuigen van de b12 en een voor het injecteren?

Comment

Waarom injecteren ipv gewoon pilvorm ?
          Gewoon vraag, weet niet wat beter is of waarom je het zou injecteren
          I'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !

Comment

Mijn vriend vertelde me dat hij precies het zelfde als ik, hij is wel naar de dokter geweest maar daar kwam niks uit en toen heeft hij via het internet b12 injecties besteld en hij vertelde dat het prima werkte en geen last meer had van vermoeidheid of soortgelijke dingen.

Gewoon proberen dus! maarjah waar kan je ze bestellen?

Placebo effect?

Comment

Originally posted by FitnessFanatic View Post
              Waarom injecteren ipv gewoon pilvorm ?
              Gewoon vraag, weet niet wat beter is of waarom je het zou injecteren
              ze zeggen dat dit het beste werkt!

Comment

Originally posted by budybuilder View Post
                online bestellen is het domste wat je kan dan.

zorg dat je de juiste maat naald en spuit kent en die ken je bij de meeste apotheken voor een zeer lage prijs zonder doktersvoorschrift kopen. haal een goeie hoeveelheid...

doe dat is eens in de praktijk, gaat je toch echt vies tegenvallen
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Edit..
                  Last edited by Iguana; 12-08-2012, 17:22.

Comment

haha, jij bent goewd...

Comment

ze zeggen dat dit het beste werkt!
                      Vaak worden deze injecties gegeven aan mensen die een vitamine B12 injecties gegeven aan mensen met een deficiëntie (pernicieuze anemie) in de opname van vitamine B12. Dan werkt injectie altijd beter dan een pilvorm, de opname via de darmen werkt immers niet goed bij deze mensen. Of een injectie een echte meerwaarde heeft t.o.v. pillen bij gezonde personen betwijfel ik. Misschien beter eerst kijken of er inderdaad sprake is van een tekort aan B12?

Comment

maar niemand een idee waar ik ze kan bestellen? of welke naalden ik nodig heb

Comment

maar niemand een idee waar ik ze kan bestellen? of welke naalden ik nodig heb

waar wil je injecteren? IM. logisch maar welk lichaamsdeel?
                          voor elk lichaamsdeel is het weer een andere naald, een 40mm bijvoorbeeld voor je glute maar je kunt natuurlijk niet 40mm nemen voor je schouder...

Comment

Apotheker in België, en slin spuiten.
                            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ok ok ik zak je helpen, je pakt 2citroenen en 2kiwis, deze purreer je tot sap, dan laat je het drie dagen bezinken.
                              De bovenste laag b er vat dan de meeste b12, die zuig je er met een rietje uit en doe je in een glas, welnu je pakt een breinaald en holt deze uit, steek hem via je tepelgaatje richting je navel, neem nu een slok van je b12 preparaat en blaas dit via de naald je buikholte in.
                              En klaar is klara

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                                waar wil je injecteren? IM. logisch maar welk lichaamsdeel?
                                voor elk lichaamsdeel is het weer een andere naald, een 40mm bijvoorbeeld voor je glute maar je kunt natuurlijk niet 40mm nemen voor je schouder...
                                in mijn bovenbeen maar ik vind schouder ook niet erg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X