Cottage cheese

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cottage cheese bevat niet veel vet. In amerika heb je vooral low fat cottage cheese en dat bevat helemaal geen of héél weinig vet.

Hier in nederland heet het huttenkäse, en er zit zo'n 3 gram vet in per 100 gram. Dat is dus heel weinig, dus dat het voor goede vetten is klopt niet. De kleine hoeveelheid vet die er in zit is ook nog eens overwegend verzadigd, dus slecht.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

thanks, weet ik dat ook weer
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 26 2005,20:15)]Hier in nederland heet het huttenkäse, en er zit zo'n 3 gram vet in per 100 gram. Dat is dus heel weinig, dus dat het voor goede vetten is klopt niet. De kleine hoeveelheid vet die er in zit is ook nog eens overwegend verzadigd, dus slecht.
        Is waar, maar het eiwitgehalte is hoog en vergeleken met andere kaassoorten vind ik hem zelfs erg mager te noemen. Ik heb het jarenlang als avondsnack gegeten. Een lekkere dikke laag huttecase op 4 rijstwafels... beter dan chips!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Moet nu juist lukken ze dat ik vandaag cottage cheese gekocht heb, ik dacht het eens te nemen als afwisseling op die andere kazen

En er zitten 14gram eiwitten in op 100gram , dus nog andere precies dan jullie bedoelen

Grtz
          stil growing

Comment

En,Snipke?

Was het te eten?

Comment

nog niet geprobeerd, ben juist mijn lams filetjes aan het opwarmen, lekker veel eiwitjes

Grtz
              stil growing

Comment

eet smakelijk

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X