Bulken, maar toch afvallen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken, maar toch afvallen!

Sinds 17 september 2012 train ik in split (na een halfjaar fullbody).
    Vanaf deze datum eet ik volgens het bijgevoegd schema en dat ging eigenlijk erg goed!

Op 17 september woog ik 80.4 kg en tot 2 weken geleden sloeg de weegschaal uit naar 87.4. Op de goed weg dacht ik zo.

Ik ben nu weer afgevallen naar 85.4 (vandaag) en "jojo" nu al 2 weken. Dit ondanks het feit dat ik me strikt aan het schema, zowel voeding als training.

Nu is mijn vraag, hoe kan dit? wanneer kun je zeggen "ik stop met bulken, zo is het genoeg" en ga cutten? Of moet ik wat aanpassen in de schema`s?

Mijn stats
    195 CM
    85.4 KG
    16.6 BF

Bedankt!

Gerard
    Attached Files

Waarom zou je bulken? Op onderhoud groei je ook.

Als je 7 kilo aankomt in 2 weken doe je iets niet helemaal goed. Is erg veel in zo en korte tijd.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Waarom zou je bulken? Op onderhoud groei je ook.

Als je 7 kilo aankomt in 2 weken doe je iets niet helemaal goed. Is erg veel in zo en korte tijd.
      Misschien omdat het op de bulk sneller kan gaan ?

7 Kilo is idd erg veel in die 2 - 3 weken, heb niet heel veel verstand van voeding dus hoop dat iemand anders je ff op weg kan helpen

wel kan ik zeggen dat je misschien te snel verandering wil

je at misschien ver onder onderhoud en bent daarna in bulk gegaan dus kom je eerst snel aan, je went er nu iets aan en daardoor zal het weer minder snel gaan !

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
        Misschien omdat het op de bulk sneller kan gaan !
        T NATION | Truth About Bulking

Ik doe atm if op onderhoud niveau en gaat best snel hoor. Zet bijna geen vet aan (althans tot nu toe)
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          T NATION | Truth About Bulking

Ik doe atm if op onderhoud niveau en gaat best snel hoor. Zet bijna geen vet aan (althans tot nu toe)

Kijk nog eens naar je handtekening dan

Comment

Geen reden om niet te bulken, als je hard traint kunnen de meesten prima 500-1000 cal boven onderhoud eten zonder al te veel vet aan te zetten.
            Lid van de 200 club

Comment

Hij heeft het over eten maar behoefte, niet op onderhoud. Dan stimuleer je spier grote niet.
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                Kijk nog eens naar je handtekening dan
                Goed tegenargument!

Als ts 7 kilo in twee weken aankomt, is het bulken toch niet zo goed. Heb ff je voedingsschema bekeken en je eet maar 300 boven onderhoud.

Junk je veel? Medicijnen?

Comment

Dus je hebt op hetzelfde tijdstip twee dingen gewijzigd? Zowel je training (van fullbody naar split) alsook je eetschema? Dan is het een beetje moeilijk om te zeggen welke van de twee de oorzaak is. Eet je ieder dag volgens dit schema? Of maak je verschil tussen sportdagen en trainingsdagen? En qua training, op welke dagen train je wat?
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                    Dus je hebt op hetzelfde tijdstip twee dingen gewijzigd? Zowel je training (van fullbody naar split) alsook je eetschema? Dan is het een beetje moeilijk om te zeggen welke van de twee de oorzaak is. Eet je ieder dag volgens dit schema? Of maak je verschil tussen sportdagen en trainingsdagen? En qua training, op welke dagen train je wat?
                    Juistem! als je veranderingen wil gaan aanbrengen, is het handig dat stapsgewijs te doen, zodat je de gevolgen van een bepaalde verandering leert weten.

Hoe ogen je vorderingen in de spiegel btw?

Comment

1 gram vet aankomen heb je meen ik 7 kcal voor nodig dus 1 kilo 7000 voor 7 kilo dus 7x7000=49000 je eet 3300 per dag, 14x3300=46200.
                      of ik maak een vette rekenfout of het is onmogelijk

Comment

misschien moeten jullie allemaal even goed lezen? deze jongen bulkt vanaf 17 september... dat is dus al zo'n 7 weken. in 7 weken tijd 7 kilo aankomen is nog steeds iets te veel van het goede, maar minder erg als dat jullie allemaal maar beweren.

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                          misschien moeten jullie allemaal even goed lezen? deze jongen bulkt vanaf 17 september... dat is dus al zo'n 7 weken. in 7 weken tijd 7 kilo aankomen is nog steeds iets te veel van het goede, maar minder erg als dat jullie allemaal maar beweren.
                          Lawl, everyone got owned.

Comment

Owh idd verkeerd gelezen, goede opmerking, blijft veel.

Comment

Toen ik begon met trainen kwam ik ook ongeveer 15 kg in 3 maanden aan. Ik had alleen wel ondergewicht.
                              Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X