Voedingsschema beginner (CUT!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema beginner (CUT!)

eerste maaltijd (opstaan)
    whey 28gr
    havermout 50gr

tweede maaltijd
    volkoren brood 4 snee
    pindakaas 30gr
    kipfilet 50gr

hoofdmaaltijd
    rijst gekookt 200gr
    kipfilet gebraden 250gr
    wokgroenten 200gr

Post workout
    whey 28gr
    havermout 50gr

vierde maaltijd
    1 blik tonijn op water 150gr

vijfde maaltijd (voor het slapen)
    franse magere kwark 250gr
    pindakaas 30gr

Verhoudingen zijn nu:

e/k/v:

40% / 35% / 25%
    230 / 201,3 / 63,88888889

Rond de 2300kcal per dag overigens.

Weeg 82,5KG, 183 CM lang, ben 21 jaar. Zit ongeveer op 19% BF.. Activiteitsniveau van 1,55.

Iemand nog tips misschien?
    Last edited by amped; 04-01-2013, 00:48.

Hi, zet het ff in dit excel sheetje dan kunnen de jongens die dr wat meer van weten je helpen succes!

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Comment

Excel sheet:
      Attached Files

Comment

Meer groente en vetten eten. ekv: 150/200/100 eiwitten uitgaande van je vvm is 2,5 per kg = prima. Meer groentes voor je vezels/mineralen/vitamine, meer vetten voor je kcals/imuum/vetverbranding......oa.
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Lees de sticky's even goed door. Valt nog een hoop winst te halen.

Maaltijden sowieso beter balanceren. Een blik tonijn is geen volwaardige maaltijd en bovendien saai. Dat hou je geen week vol.
          Kijk wat je nodig hebt aan innames, verdeel dit over de dag en vul die momenten in met goede maaltijden. Kijk even bij de recepten op het forum. Hier staan genoeg simpele snelle gerechten die je zelfs een dag eerder kan klaarmaken. Eten moet vooral leuk zijn, dus verras jezelf, maak een keer zelf proteïne repen of smoothies bijvoorbeeld.. Doe is gek.
          Succes!
          Relax, we're all one with the universe...

Comment

Wat zou jij wijzigen aan de laatste maaltijd doen? 1 boterham vanuit maaltijd #2 wisselen voor die maaltijd?

Heb de wokgroente verwisseld voor 1 EL olie bij kwark. Hierdoor kom ik uit op 2349 KCAL, EKV: 230/177/71. Uitgaande van 40% / 35% / 25% zoals in tabel beschreven word..

Ik kom maar niet aan de 100g vetten zonder drastisch omhoog te gaan in mijn calorieen, waarbij ik bij bovenstaande eigenlijk al boven zit. Moet eigenlijk rond 2300 hebben.

Overigens vind ik tonijn uit blik heerlijk, dus gaat me echt niet vervelen, haha.

Comment

wat ik vooral zie is dat je voor de 200 gr rijst 190 kcal rekent. weeg je de rijst dan nadat ie gekookt is? 200 gram ongekookte rijst heeft namelijk een waarde van 750 (waarnaast je ook een behoorlijke eter moet zijn wil je dat wegwerken)

Comment

Originally posted by amped View Post

Ik kom maar niet aan de 100g vetten zonder drastisch omhoog te gaan in mijn calorieen, waarbij ik bij bovenstaande eigenlijk al boven zit. Moet eigenlijk rond 2300 hebben.
                Misschien kan je een shotje olijfolie nemen. Meen ooit gelezen te hebben dat iemand hier dat deed
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Met z'n voeding schema eet je dan elke dag hetzelfde?

Comment

Excel sheet:
                    Helaas, ik kan die file niet openen. Krijg een foutmelding dat de file corrupt is.
                    Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Wat zou jij wijzigen aan de laatste maaltijd doen? 1 boterham vanuit maaltijd #2 wisselen voor die maaltijd?

Heb de wokgroente verwisseld voor 1 EL olie bij kwark. Hierdoor kom ik uit op 2349 KCAL, EKV: 230/177/71. Uitgaande van 40% / 35% / 25% zoals in tabel beschreven word..

Overigens vind ik tonijn uit blik heerlijk, dus gaat me echt niet vervelen, haha.
                      Zoals ik al aangaf, zet je eiwitten op 150gram want je vvm is 64kg en dan heb je zo'n 2,5 gram per kg vvm= prima, daarnaast je kh op 20gram houden en je vetten omhoog gooien naar 100 gram en dan zit je op 2300kcal en gooi je groentes omhoog, vooral in de cut, minstens 500 gram........

Comment

......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X