Waar vind je nu een perfect eetschema? Als er wat over geposte word word je direct doorverwezen naar de styckies of er word straks gezegd je bent net lid dus zeur niet, ik heb maanden alleenmaar droge pastas met groente , droge kipfilet en alles qua zuivel product op 0% vet gegeten en zelfs de suikers beneden de 5% proberen te houden .. dit werkt opzich maar ik begon met 44% spiermassa en dat is na een jaar nog steeds zo, ik heb proberen te gainen met een schema van 3500 a 4000 kcal per dag maar nee dit is niet mijn ding, ik ga voor het atletisch.
Ik ben benieuwd of iemand mij op weg kan helpen met een wel juist schema of dat er hier misschien een programma voor is?
Even wat over mijzelf,
192 lang
Momenteel 84 kg
Vet 12-13 momenteel..
Behoefte ligt rond de 2900 kcal per dag.
Sport 5 dagen in de week
Verder zonder enige hulpmiddelen,
Eiwitshake 2-3 per dag
Zal het waarderen als iemand mij op weg kan helpen hiermee want ben er echt serieus mee bezig maar dit ontbreekt er nog aan,
Mvg Jeffrey
Ik ben benieuwd of iemand mij op weg kan helpen met een wel juist schema of dat er hier misschien een programma voor is?
Even wat over mijzelf,
192 lang
Momenteel 84 kg
Vet 12-13 momenteel..
Behoefte ligt rond de 2900 kcal per dag.
Sport 5 dagen in de week
Verder zonder enige hulpmiddelen,
Eiwitshake 2-3 per dag
Zal het waarderen als iemand mij op weg kan helpen hiermee want ben er echt serieus mee bezig maar dit ontbreekt er nog aan,
Mvg Jeffrey
Comment