Hoe kan ik mijn rijst en havermout enige smaak geven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik doe over mijn rijst altijd een klein beetje Ketjap Manis. Ik weet niet hoe het zit met de waardes daarvan maar het smaakt erg goed!
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Havermout: paar rozijntjes in doen en beetje kaneel doet wonderen.
      rijst: stop er beetje groente bij (wat jij lekker vind) of stukje kip doet ook al wonderen.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Robin P View Post
        Havermout in de blender samen met whey en melk goed drink ontbijt! Vind zelf havermout heel met warme melk ook niet lekker
        Dit inderdaad en wat ook lekker is om er nog wat ingevroren fruit (gewoon te koop in de supermarkt) bij te gooien.

Jamie's Home Cooking Skills

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
          ik doe over mijn rijst altijd een klein beetje Ketjap Manis. Ik weet niet hoe het zit met de waardes daarvan maar het smaakt erg goed!
          Lijkt mij ook lekker!

Per 100 gr 128kcal 20gr suiker ,1 gr vet en 11,5 eiwit.
          Ik zou het denk ik niet gebruiken, tenzij rondom trainingen.
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

je hoeft maar een heel klein beetje er overheen te gooien want het heeft een vrij sterke smaak. Dus ik denk dat je dit gewoon kan gebruiken omdat het zo weinig is dat het niet veel verschil maakt.
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Een beetje gedroogd fruit door je havermout en wat kaneel kan je helpen.

Paar verzadigende ontbijten met havermout:

Variant1:
              Havermout koken met melk en gedroogde vijgen (in stukjes gesneden). Als het klaar is: op een bordje, er overheen strooi je geroosterde pijnboompitten en een klein beetje (!) verbrokkelde fetakaas plus olijfolie extra vergine en versgemalen zwarte peper.

Variant 2:
              Havermout koken met melk op het einde leg je een eitje in een kuiltje in de pap en laat dat stollen in je pap, dooier nog een beetje zacht laten bijvoorbeeld. Daaroverheen parmezaanse kaas, olijfolie en peper.

Comment

Me oma zei altijd "zo maak je een hoop stront nog lekker"
                Gejank van die volgevreten westerlongen dat iets vies is...
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Me oma zei altijd "zo maak je een hoop stront nog lekker"
                  Gejank van die volgevreten westerlongen dat iets vies is...
                  Mijn oma zei altijd: "zo kun je van een steen nog soep koken". Soms moet je even aan de smaak wennen. Het kan dan helpen om er eerst wat lekkers bij te doen en het later weer geleidelijk aan te verminderen en uiteindelijk weg te laten.

Mondriaan is ook niet direct abstract begonnen, pas later liet hij dingen weg en kwam hij tot de essentie. Er zijn ook nog steeds mensen die dat niet mooi vinden. Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.

Ach die westerlingen.... we hadden ooit een chinees meisje op stage die in haar gastgezin alleen maar aardappels kreeg, ze verlangde zó naar rijst, brood was ze ook al niet gewend te eten.

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                    ik zou geen shit gooien:P
                    Nee? Dat doe ik altijd erin joh! Zeker teveel eiwitten in?
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      Nee? Dat doe ik altijd erin joh! Zeker teveel eiwitten in?
                      *proest*
                      Das wel de reden dat sommige diersoorten (vaak herbivoren) hun eigen stront opeten
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Even een kleine bumpje,

Wat vinden jullie van Ketjap Manis? de normale variant en de 100% natuurlijke variant.

Comment

Er zit toch 55% suiker in de Ketjap Manis?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Er zit toch 55% suiker in de Ketjap Manis?
                            Volgens mij wel ja, maar dat is wel per 100 gram. waar ik me een beetje druk om maak zijn de e nummers.

Comment

Hey Tobi, die 55% is het ook bij andere hoeveelheden hoor.
                              Ik denk dat je nu had gelezen gram, maar ik zei %.. Toch gebruik ik het ook soms hoor..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                                Hey Tobi, die 55% is het ook bij andere hoeveelheden hoor.
                                Ik denk dat je nu had gelezen gram, maar ik zei %.. Toch gebruik ik het ook soms hoor..
                                Oeps sorry had je verkeerd begrepen, ik ging ervan uit dat je per 100 gram bedoelde, dat is inderdaad waar. maar wat is de rest van de 45 procent. ben namelijk op zoek naar een wat natuurlijkere ketjap manis. had eentje gezien die 100% natuurlijke ingredienten bevat. maar naast de suiker zijn er ook andere dinge die erin zitte zoals de e-nummers. Maak me beetje meer zorgen daarom. ik gebruik de ketjap in kleine hoeveelheden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X