Hoe kan ik mijn rijst en havermout enige smaak geven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ketjap Manis | Biologische Natuurvoeding

Zoiets?

Hebben ze ook wel in supermarkten volgens mij, tegenwoordig heb je overal wel een biologische variant op in de supermarkten. En anders even kijken bij de zonnatura producten enzo.

Comment

ketjap lekkerrr
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Kan een beetje woksaus kwaad door de rijst?
        Of soya?

door de havermout stevia. Appeltje door de havermout?
        Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Tobi View Post
          Even een kleine bumpje,

Wat vinden jullie van Ketjap Manis? de normale variant en de 100% natuurlijke variant.
          bump van bijna een jaar?
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            bump van bijna een jaar?
            Ja, .................maar wat vindt je nou van Ketjap?

Comment

Iedere ochtend 100 gram havermout in shakebeker met whey eiwit, banaan, water, staafmixer en slokken.
              Basmati rijst met groenten vis kruiden, eetlepel olijfolie en scheppen, zo op:-)

Comment

Je bent gewoon een aansteller man.
                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Dat mensen moeite hebben met kwark kan ik nog wel begrijpen aangezien die zure smaak die je niet gewend bent. Maar toch zie ik heel veel mensen die het probleem hebben om brinta weg te krijgen. Dat vind ik erg raar, Ik vraag me dan af of die personen als kind nooit pap aten?

Ik vind brinta heerlijk en neem aan dat elk kind opgegroeid is met pap eten, erg raar dat men het opeens niet meer kan eten. Maar goed, gewoon eten, je moet er aan wennen.

Comment

Originally posted by JimmyFloyd View Post
                    Dat mensen moeite hebben met kwark kan ik nog wel begrijpen aangezien die zure smaak die je niet gewend bent. Maar toch zie ik heel veel mensen die het probleem hebben om brinta weg te krijgen. Dat vind ik erg raar, Ik vraag me dan af of die personen als kind nooit pap aten?

Ik vind brinta heerlijk en neem aan dat elk kind opgegroeid is met pap eten, erg raar dat men het opeens niet meer kan eten. Maar goed, gewoon eten, je moet er aan wennen.
                    Ja man, me opa maakte toen ik daar nog pitte vroeger altijd een bak havermout, was steenhard jonge.
                    Lekker harde bovenkant en dan beetje roosvicee van den Naldi. Heerlijk en ik zat voor de hele dag vol.
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ik doe s'ochtends Havermout+whey+Melk (evt. wat dextrose na bijv een training)
                      Rijst zou ik beetje sambal bij doen of wat kipfilet

Het is niet altijd lekker, maar zet door smaak wendt vanzelf, bij mij tenminste.

Wat je niet kan eten Blend it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X