Originally posted by Hooligan
View Post
stoppen met brood eten ?
Collapse
X
-
Originally posted by Robbie1970 View PostHooligan je bent saai aant worden, waar zijn je rebelse uitspraken????"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostWas mn rijst altijd. Zet je rijst maar eens in water, word helemaal troebel. Was je rijst een paar keer and you're good to go.
Originally posted by Hooligan View PostJij gaat haar versieren man !!
Originally posted by PokerTard View PostHoor je niet aan een ketting vast te liggen dan?
Zo een tijger als jij zou ik niet alleen laten los lopen.
Originally posted by PokerTard View PostNeen ik heb ze liever -18.
Mischien als ze mij kan overtuigen..Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
-
Originally posted by Robbie1970 View PostHooligan je bent saai aant worden, waar zijn je rebelse uitspraken????
Originally posted by PokerTard View PostNeen ik heb ze liever -18.
Mischien als ze mij kan overtuigen..
Originally posted by Patriciaaa View Post
Ah gut, boven de 18 worden ze te sterk om vast te leggen? En ik maar denken dat jochies zoals jij de reden waren dat chloroform bleef bestaan. Weer verkeerd gedacht...
Comment
-
Ga as week juist meer brood eten ipv pasta en rijst. New job en geen id of er een degelijke koelkast aanwezig is. Eveneens erg benieuwd hoe men gaat reageren als tha new guy met bakken pasta aan komt kakken...focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment