hulp bij voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp bij voedingsschema

hallo ik ben een jongen en ik was al een tijdje aan het fitnisse maar door een blessure heb ik 7 weken niet kunnen fitnisse, nu ga ik terug opnieuw beginnen maar met een voedingsschema want ik wil echt wel wat bereiken!

gegevens:
    leeftijd: 15 jaar
    lengte: 1m73
    gewicht: 53 kg

( mijn gewicht is dus veel te weinig ik wil dus liefst bijkomen in massa maar evenzeer droog blijven door weinig vetten te eten, ik doe ook 2 x in de week cardio voor mijn conditie hierdoor blijf ik ook redelijk droog en kom ik vooral bij aan spieren ipv aan vet! )

zelfgemaakt voedingsschema:

ontbijt:
    250 ml melk
    2 volkoren sneden brood
    60 g kipfilet ( tussen boterham )
    2 gekookte eieren
    1 stuk fruit

10u:
    2 volkoren sneden brood
    60 g kipfilet

12u:
    4 volkoren snedenbrod
    120 g kipfilet ( tussen boterham )

14u30:
    30 walnoten

voor fitness:
    2 sneden volkoren brood
    2 schuifen kaas 20+

na fitness:
    30 g walnoten
    1 banaan

avondeten:
    wat er op tafel komt, altijd veel groenten vlees en aardappelen of volkoren pasta of rijst

tussen avond eten en slapen:
    2 stukken fruit

voor slapen:
    250 ml melk
    50 g of meer ( licht eraan hoeveel ik op kan ) tonijn of makreel of zalm ...

totaal:
    kcal: 2365
    eiwit: 170
    koolh: 225
    vet: 85

graag reactie's over als ik soms niet te veel eet of juist iets te weinig en hoe lang zou het ongeveer duren tot dat ik resultaat ga zien?

ook adviezen over mijn schema of op de manier hoe ik moet trainen is allemaal welkom

groetjes (:

misschien voor het slapen inplaats van melk en tonijn een bak magere kwark, en je bent erg jong dus weet nie als je mischien iets hoger in kcal moet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X