hallo ik ben een jongen en ik was al een tijdje aan het fitnisse maar door een blessure heb ik 7 weken niet kunnen fitnisse, nu ga ik terug opnieuw beginnen maar met een voedingsschema want ik wil echt wel wat bereiken!
gegevens:
leeftijd: 15 jaar
lengte: 1m73
gewicht: 53 kg
( mijn gewicht is dus veel te weinig ik wil dus liefst bijkomen in massa maar evenzeer droog blijven door weinig vetten te eten, ik doe ook 2 x in de week cardio voor mijn conditie hierdoor blijf ik ook redelijk droog en kom ik vooral bij aan spieren ipv aan vet! )
zelfgemaakt voedingsschema:
ontbijt:
250 ml melk
2 volkoren sneden brood
60 g kipfilet ( tussen boterham )
2 gekookte eieren
1 stuk fruit
10u:
2 volkoren sneden brood
60 g kipfilet
12u:
4 volkoren snedenbrod
120 g kipfilet ( tussen boterham )
14u30:
30 walnoten
voor fitness:
2 sneden volkoren brood
2 schuifen kaas 20+
na fitness:
30 g walnoten
1 banaan
avondeten:
wat er op tafel komt, altijd veel groenten vlees en aardappelen of volkoren pasta of rijst
tussen avond eten en slapen:
2 stukken fruit
voor slapen:
250 ml melk
50 g of meer ( licht eraan hoeveel ik op kan ) tonijn of makreel of zalm ...
totaal:
kcal: 2365
eiwit: 170
koolh: 225
vet: 85
graag reactie's over als ik soms niet te veel eet of juist iets te weinig en hoe lang zou het ongeveer duren tot dat ik resultaat ga zien?
ook adviezen over mijn schema of op de manier hoe ik moet trainen is allemaal welkom
groetjes (:
gegevens:
leeftijd: 15 jaar
lengte: 1m73
gewicht: 53 kg
( mijn gewicht is dus veel te weinig ik wil dus liefst bijkomen in massa maar evenzeer droog blijven door weinig vetten te eten, ik doe ook 2 x in de week cardio voor mijn conditie hierdoor blijf ik ook redelijk droog en kom ik vooral bij aan spieren ipv aan vet! )
zelfgemaakt voedingsschema:
ontbijt:
250 ml melk
2 volkoren sneden brood
60 g kipfilet ( tussen boterham )
2 gekookte eieren
1 stuk fruit
10u:
2 volkoren sneden brood
60 g kipfilet
12u:
4 volkoren snedenbrod
120 g kipfilet ( tussen boterham )
14u30:
30 walnoten
voor fitness:
2 sneden volkoren brood
2 schuifen kaas 20+
na fitness:
30 g walnoten
1 banaan
avondeten:
wat er op tafel komt, altijd veel groenten vlees en aardappelen of volkoren pasta of rijst
tussen avond eten en slapen:
2 stukken fruit
voor slapen:
250 ml melk
50 g of meer ( licht eraan hoeveel ik op kan ) tonijn of makreel of zalm ...
totaal:
kcal: 2365
eiwit: 170
koolh: 225
vet: 85
graag reactie's over als ik soms niet te veel eet of juist iets te weinig en hoe lang zou het ongeveer duren tot dat ik resultaat ga zien?
ook adviezen over mijn schema of op de manier hoe ik moet trainen is allemaal welkom
groetjes (:
Comment