Te veel eten?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Blue View Post
    Het gaat niet om hoe smal of hoe breed je bent? het gaat om het resultaat wat je behaald hebt... slimbo. En zo verre het resultaat wat ik behaald heb is fitness model dus ik weet niet wat jij hier zit te lullen over '' anorxia ''. De enige reden dat ik hier op de site om hulp vroeg is om het kleine overige vet op de heupen te verwijderen. En sinds deze site zogenaamd bodynet.nl heet en iedereen hier zit te doen alsof die veel weet dacht ik dat mensen me wel konde helpen omdat ik vind dat ik te weinig kennis heb over de voeding. Maar als je denkt dat je meer weet over de oefeningen dan mij? jonge asjeblieft get lost. jij gelooft alles wat je leest en wat je hoort. Ik train mijn buik 6x per week en me buik ziet beter uit als joune, toch denk je gelijk te hebben? serieus, ik vond deze site al poep, maar jij bent pas echte stront. sorry hoor, maar die woorden verdien je. Veel groet en hou op met een reply te geven. want als je echt zo grote kerel bent als je zegt kun je ook volwassen doen en je bek houden. dan heb ik geen last meer van je en kunnen mensen die me willen helpen mij tips geven bedankt
    Ach gossiie heeft het sprietje last van jeukende jeugdpuistjes? Of kantie z'n kwakkie niet kwijt?

En ik heb het hier prima naar m'n zin hoor en daar gaat zo'n ielig grootbekkie als jij echt niets aan veranderen. Je vindt jezelf echt enorm stoer, maar je stelt een paar enorme noob-vragen en gaat vervolgens gillen dat je alles zo goed weet en dat iedereen het hier helemaal fout heeft. Ik zou een ander soort hulp zoeken als ik jou was, want je bolle heupen zijn echt niet je grootste probleem knullie....

Comment

Buikspieren zijn precies als andere spieren. Je gebruikt alle spieren iedere dag, tenzij je in een rolstoeltje zit. Als jij trouwens echt goed je buikspieren traint dan kan je ze de dag niet eens goed gebruiken maar dat terzijde

of je bent echt zo dom als je je voordoet of je bent een trollacount van kontridder

ps: fitness model met 1m70 my ass
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
        Ach gossiie heeft het sprietje last van jeukende jeugdpuistjes? Of kantie z'n kwakkie niet kwijt?

En ik heb het hier prima naar m'n zin hoor en daar gaat zo'n ielig grootbekkie als jij echt niets aan veranderen. Je vindt jezelf echt enorm stoer, maar je stelt een paar enorme noob-vragen en gaat vervolgens gillen dat je alles zo goed weet en dat iedereen het hier helemaal fout heeft. Ik zou een ander soort hulp zoeken als ik jou was, want je bolle heupen zijn echt niet je grootste probleem knullie....
        Bolle heupen? die heb ik niet. Het is slechte een klein vetlaagje.
        En noob vragen? Asjeblieft. je noemt mij een puber terwijl jij nog in je game fase zit.
        Sinds jij hier de puber bent, zal ik maar stoppen met antwoorden want anders houd het niet op :')

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Buikspieren zijn precies als andere spieren. Je gebruikt alle spieren iedere dag, tenzij je in een rolstoeltje zit. Als jij trouwens echt goed je buikspieren traint dan kan je ze de dag niet eens goed gebruiken maar dat terzijde

of je bent echt zo dom als je je voordoet of je bent een trollacount van kontridder

ps: fitness model met 1m70 my ass
          euhm, ten eerst. ik ben een fitness model sinds ik 18 ben geworden. als je wil dat ik je foto's toe stuur hoef je het maar te zeggen. en ten tweede je hebt het over rolstoellen? beter koop je er zelf een met die gehandicapte benen. Serieus, is dat het enige waar je trots op bent? je benen? Als je opschept, schep dan op met het gedeelde waar het echt om draaid. En sinds je benen zo gehandicapt zijn, zal je lichaam al helemaal niet beter zijn, anders zou je daar mee opscheppen. en buikspieren is precies als andere spieren? kerel jij hebt geen ideeeeeee waar je het over hebt. Kijk, weetje waarom deze site nou gewoon pure stront is. omdat mensen als jou de onzin geloven die andere mensen brazelen, en die onzin probeer jij dan aan mij te verkopen? zucht.

Comment

Ik begrijp dat kontridder gebeuren ook niet helemaal?
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Blue View Post
              euhm, ten eerst. ik ben een fitness model sinds ik 18 ben geworden. als je wil dat ik je foto's toe stuur hoef je het maar te zeggen. en ten tweede je hebt het over rolstoellen? beter koop je er zelf een met die gehandicapte benen. Serieus, is dat het enige waar je trots op bent? je benen? Als je opschept, schep dan op met het gedeelde waar het echt om draaid. En sinds je benen zo gehandicapt zijn, zal je lichaam al helemaal niet beter zijn, anders zou je daar mee opscheppen. en buikspieren is precies als andere spieren? kerel jij hebt geen ideeeeeee waar je het over hebt. Kijk, weetje waarom deze site nou gewoon pure stront is. omdat mensen als jou de onzin geloven die andere mensen brazelen, en die onzin probeer jij dan aan mij te verkopen? zucht.
              Jij bent een troll. Dit kan niet echt zijn. Stuur die zogenaamde foto's maar. Mijn benen wegen waarschijnlijk al meer dan jij. ALS je echt bent, dan zijn je stats fucking karig. Ik ben 5cm groter maar weeg ruim 20kg meer

Comment

Kontriddertje is dus weer actief

Comment

pics?
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Je ziet onderaan in het scherm gewoon dat hij online is, volgensmij is dolfje aan het zoeken naar pics die hij kan posten

Comment

foto12030.php.jpg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                        Je ziet onderaan in het scherm gewoon dat hij online is, volgensmij is dolfje aan het zoeken naar pics die hij kan posten
                        nee ik moest even zoeken, Ik ben namelijk niet iemand die de heletijd foto's van zn benen zit te maken tijdens het fitnessen.

Comment

Je bent toch foto model. Dan heb je foto's genoeg. Je faalt in je trollen

U mirin legs? mr chicken legs
                          Last edited by Gus; 03-04-2013, 00:26.

Comment

Mooie shoulder flyes doe je. Perfecte vorm.

Comment

Ik krijg niet snel de aandrang dat ik iemand op zijn muil zou willen slaan door een topic te lezen, maar voor blue zou ik zo een uitzondering maken Goddomme, die 65kg zouden mooi vliegen zeg!

Toch interessant wat voor tunnelvisie mensen kunnen hebben. Op zoek naar ervaring, dan advies krijgen van ervaren mensen en dan roepen dat ze geen ervaring hebben omdat het niet overeenkomt met zijn mening...
                              Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X