Vitamines en micronutriënten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wow als je de hele dag niks drinkt is je pis ook knalgeel savonds, dus lastig om dan te zeggen dat je vitamines op orde zijn.

Ik gebruik nu 3 maanden solgar en merk nergens verschil in, ik zou ook niet weten waar en hoe je dat verschil kunt meten.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      wow als je de hele dag niks drinkt is je pis ook knalgeel savonds, dus lastig om dan te zeggen dat je vitamines op orde zijn.

Ik gebruik nu 3 maanden solgar en merk nergens verschil in, ik zou ook niet weten waar en hoe je dat verschil kunt meten.
      Tjah, van elke dag mac, roken en overmatig alcohol zal je de eerste 10 jaar ook niet direct wat van merken waarschijnlijk. Totdat je ineens pijn op je borst krijgt en dan blijkt dat je kransslagaderen zijn dichtgeslibd door je gezonde levensstijl.
      "Straight outta gym"

Comment

Precies dat is waar, maar van de mac is er wel bewijs dat het gewoon troep is, maar ik kan niet echt vinden waarom benf vitamines minder zijn dan solgar, ja op wat gesponserde onderzoekjes na.

Comment

Met keukenverbouwing is die hele solgar plank in de kast weg geflikkerd.. Kon alleen nog maar vitamine c en b12 vinden.

Dus ik zou wel wat van visolie/omega (visolie bevat toch omega vetzuur?) binnen moeten krijgen omdat dat niet in tonijn zit? Ik weet dat je omega 3 6 9 hebt. Dan haal ik denk ik deze : Omega 3-6-9 - Body & Fit | Body & Fitshop

Met deze omega pillen en een potje multi vitamines kom ik al een heel eind toch? Of mis ik iets essentieels
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Visolie zou ik juist nooit kopen, is zonde. Zie vorige post.
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Met keukenverbouwing is die hele solgar plank in de kast weg geflikkerd.. Kon alleen nog maar vitamine c en b12 vinden.

Dus ik zou wel wat van visolie/omega (visolie bevat toch omega vetzuur?) binnen moeten krijgen omdat dat niet in tonijn zit? Ik weet dat je omega 3 6 9 hebt. Dan haal ik denk ik deze : Omega 3-6-9 - Body & Fit | Body & Fitshop

Met deze omega pillen en een potje multi vitamines kom ik al een heel eind toch? Of mis ik iets essentieels
              Omega 6 en 9 zitten ook in andere producten zoals noten, olijfolie volgens mij, dus met een beetje normale vetinname krijg je die al genoeg binnen. Veel mensen krijgen teveel van 6 en 9 binnen in verhouding, dus ik zou dan voor de omega 3 gaan, want van de rest krijgen we meestal al genoeg binnen volgens mij. Zeker wij bodybuilders vanwege onze vetinname.

Ik zou dus voor de omega 3 gaan.
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by quibus View Post

een gele urine van te weinig drinken is wel slecht.
                geel = hoge concentratie afvalstoffen.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                  Omega 6 en 9 zitten ook in andere producten zoals noten, olijfolie volgens mij, dus met een beetje normale vetinname krijg je die al genoeg binnen. Veel mensen krijgen teveel van 6 en 9 binnen in verhouding, dus ik zou dan voor de omega 3 gaan, want van de rest krijgen we meestal al genoeg binnen volgens mij. Zeker wij bodybuilders vanwege onze vetinname.

Ik zou dus voor de omega 3 gaan.
                  Ik lees net dat omega 3 in tonijn zit. Dat eet ik iedere dag dus ik denk dat ik helemaal geen omega's ga kopen.

Qua vitamines koop ik morgen die van de kruidvat tenzij mijn vader in een vitamine buying spree wat van solgar heeft gekocht en het hier ergens heeft liggen. Heb nog nooit avocado's gegeten dus ik denk dat ik daar ook maar eens aan begin

ps: net een potje melatonine gevonden in huis. komt goed van pas bij de lowcarb die morgen weer begint

Comment

knal gewoon dagelijks je favoriete groentes in de blender ? als je walnoot olie of macadamian nut oil in je voeding hebt zitten zit je sowieso wel goed. 2x pw vis er bij en klaar ben je.

Sinds ikzelf elke dag 125gr zalm eet en veel groentes als brocoli asperges, sperziebonen en spinazie merk ik wel veel verschillen. Slaap beter en voel me fijner, en schijt pittig goed terwijl ik basmati rijst eet waar ik normaal flink van verstopt raak .

Comment

Haha je schijt pittig goed? Eet zelf ook basmati rijst maar ik merk niks qua verstoppingen. Ik eet veel komkommer tomaat sla en paprika. Af en toe ook broccoli en sperziebonen maar dat ik weet niet of ik met al dat konijnenvoer wel genoeg vitamines binnen krijg.

Comment

geen omega 369 kopen daar heb je geen ene fuck aan.
                        alleen omega 3 aanvullen is een optie.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Haha je schijt pittig goed? Eet zelf ook basmati rijst maar ik merk niks qua verstoppingen. Ik eet veel komkommer tomaat sla en paprika. Af en toe ook broccoli en sperziebonen maar dat ik weet niet of ik met al dat konijnenvoer wel genoeg vitamines binnen krijg.
                          Fokking goed eigenlijk had gister een kinderarm daar word je bang van. Wat betreft die basmati rijst komt denk ik omdat ik zilvervlies gewend was en ben overgestapt. Ik zou als ik jou was ook was spinazie eten af en toe en veel fruit man. Alle soorten bessen die te koop zijn, grapefruits etc. Eet zelf nu veel grapefruits en nectarines intra en post workout

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                            Tjah, mij te duur die Solgar momenteel. Komt wel als ik later een baan heb..
                            Q en ik sponsoren je wel als je wedstrijden gaat draaien. Moet je wel en Q & Pesc shirt dragen met onze übervrolijke hoofden erop
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

valt vies tegen.

plantaardige bronnen van omega 3 worden vrijwel niet opgenomen door het lichaam.
                              visolie is een veel betere optie.
                              bovendien krijgen mensen over het algemeen veel te weinig omega 3 binnen en te veel omega 6.
                              ideaal zou een verhouding van 1:4 zijn terwijl een normaal dieet 1:30 licht.
                              vrijwel iedereen zou er goed aan doen omega 3 te slikken al eet je elke dag tonijn.

er zijn voedingsdeskundige die 10 omega 3 caps per dag aanbevelen.
                              wat mij betreft wat overdreven.

Comment

ik haal de 10 per dag wel hoor, ik eet eigenlijk alleen nog maar gesuplementeerde vetten.
                                kokosolie,mct,omega3

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X