Originally posted by Siegfried Muller
View Post
-vet% logboek
Collapse
X
-
Training van net:
Dumbell curls
2x12x14kg
2x12x16kg
2x8x20kg
Single arm machine curls
steeds 3 normale reps dan 1 super langzaam
2x12x5kg
2x10x10kg
40min wandelen loopband
Deze 2 weken is voeding perfect geweest. Zit dagelijks op 2000-2300kcal. En ben van 89,7kg naar 86,3kg gegaan in nog geen 2 week.
Na de kerstvakantie beginnen met voeding van dynobet. Dan doorcutten tot 8-10% zit nu op 16-18%.
Daarna wil ik cleanbulk + blast test/tren tot max 15% vet.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostIk denk dat die 15% wel hoog is voor een tren bulk wanneer je op 8% zit.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Ik merkte op een kcal tekort wel dat mijn kracht behoorlijk steeg, gewicht gelijk bleef en mijn vet% afnam.
Als ik nu met een bulk nog meer in kracht stijg, gewicht langzaam toeneemt en vet% gelijk blijft ben ik zeer tevreden.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Ben van plan om ergens mid-eind januari naar de dokter te gaan om daar mijn kuurverhaal op tafel te leggen. Wil namelijk regelmatig bloed laten prikken en hoop dat hij daar mee akkoord gaat. Zo niet dan moet ik maar ff een andere huisarts gaan zoeken.
Zodra ik op een gewenst vet% zit zal ik waarschijnlijk voor Test-e/Tren-a gaan.
Test-e op 250mg/e3d
Tren-a op 100mg/ed
Dit zal waarschijnlijk ergens rond Februari/Maart zijn.Last edited by Siegfried Muller; 17-12-2014, 11:57.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment