-vet% logboek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
    Squat gaat nu zeker wat beter. Probeer elke dag hamstrings wat te stretchen en foccusen op dat de heupen niet kantelen.

Laatste squat sessie ging vrij makkelijk. Tussen de setjes maar 30-60sec rust.

Lengte is 1,72 en gewicht is momenteel 86kg.
    Ben je momenteel on of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen?
    Last edited by kedamn; 16-12-2014, 14:17.

Comment

• Cruise op 250mg/pw
      volgende blast is pas als het vet eraf is.
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• aaah ok en bevalt het blast cruise? als ik lastig word zeg het maar:P
        Last edited by kedamn; 16-12-2014, 14:48.

Comment

• Tot nu toe gaat alles prima. Geen enkele vorm van klachten gehad.

Wil mn vet% rond de 10% hebben voor ik begin met een clean bulk + blast.

Comment

• Vrijdag squatschoenen bestellen. Hoop dat de aanbieding op de Adidas website dan nog geldig is.

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
              Tot nu toe gaat alles prima. Geen enkele vorm van klachten gehad.

Wil mn vet% rond de 10% hebben voor ik begin met een clean bulk + blast.
              Super ik neem aan dat je Hcg ook erbij neemt ?

Comment

• Nog niet. Laat ik er vanaf volgende maand wel naast lopen. Vanaf het begin was beter geweest maar helaas, dit zal alsnog voor een beter herstel zorgen als ik weer off ga.

Comment

• oke man dankje voor het antwoorden!

Comment

• Tot uw dienst!

Comment

• Training van net:
                      Dumbell curls
                      2x12x14kg
                      2x12x16kg
                      2x8x20kg

Single arm machine curls
                      steeds 3 normale reps dan 1 super langzaam
                      2x12x5kg
                      2x10x10kg

40min wandelen loopband

Deze 2 weken is voeding perfect geweest. Zit dagelijks op 2000-2300kcal. En ben van 89,7kg naar 86,3kg gegaan in nog geen 2 week.

Na de kerstvakantie beginnen met voeding van dynobet. Dan doorcutten tot 8-10% zit nu op 16-18%.

Daarna wil ik cleanbulk + blast test/tren tot max 15% vet.

Comment

• Ik denk dat die 15% wel hoog is voor een tren bulk wanneer je op 8% zit.

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                          Ik denk dat die 15% wel hoog is voor een tren bulk wanneer je op 8% zit.
                          Is even afwachten. Heb nog niet op tren gebulkt. Wil in elk geval nooit meer boven de 15% uitkomen.

Comment

• Wat ik van de 'trenners' hoor is dat ze vaak vet verliezen en gewicht gainen

Comment

• Ik merkte op een kcal tekort wel dat mijn kracht behoorlijk steeg, gewicht gelijk bleef en mijn vet% afnam.

Als ik nu met een bulk nog meer in kracht stijg, gewicht langzaam toeneemt en vet% gelijk blijft ben ik zeer tevreden.

Comment

• Ben van plan om ergens mid-eind januari naar de dokter te gaan om daar mijn kuurverhaal op tafel te leggen. Wil namelijk regelmatig bloed laten prikken en hoop dat hij daar mee akkoord gaat. Zo niet dan moet ik maar ff een andere huisarts gaan zoeken.

Zodra ik op een gewenst vet% zit zal ik waarschijnlijk voor Test-e/Tren-a gaan.

Test-e op 250mg/e3d
                                Tren-a op 100mg/ed

Dit zal waarschijnlijk ergens rond Februari/Maart zijn.
                                Last edited by Siegfried Muller; 17-12-2014, 11:57.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X