Usain bolt at 100 kipnuggets per dag! Iifym master!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Usain bolt at 100 kipnuggets per dag! Iifym master!

Bolt: 'Ik at 100 kipnuggets per dag' - AD.nl
    DIVIDE ET IMPERA

Goed verhaal, geloof er alleen geen zak van!
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

'De nu 27-jarige Bolt gaf in september aan te willen stoppen, maar kwam daar snel van terug. 'Ik heb dan eens goed nagedacht, misschien doe ik er nog een jaar bij om iedereen te plezieren', zei hij toen.'

Yeah right hahaha. Het zal wel hele andere reden hebben. Bijzondere mensen, die Jamaicanen
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Kan prima kloppen dit hoor, lijkt me alleen vrij onprofessioneel

Comment

Kan prima kloppen? Het lijkt mij ook erg stug hoor... Hij zal best wat kipnuggets eten, geloof ik direct. Maar 100 per (elke) dag? Doe normaal, dan zou hij nooit zo kunnen presteren als hij doet.
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Ik schat Bolt meer in van het type dat graag zijn concurrentie wil doen geloven dat hij de beste is ondanks slechte omstandigheden zoals bijv. kipnuggets eten terwijl de rest braaf aan de pasta zit etc.

De man heeft een bepaalde arrogantie over zich heen vind ik. Naja de juiste mindset zit er in ieder geval wel bij bij die arrogantie
            "Straight outta gym"

Comment

iifym
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Als dit verhaal wél waar is, wat zal die vent dan last hebben gehad van z'n darmen :P
                One Love, One Game, One Desire.
                BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                  Kan prima kloppen? Het lijkt mij ook erg stug hoor... Hij zal best wat kipnuggets eten, geloof ik direct. Maar 100 per (elke) dag? Doe normaal, dan zou hij nooit zo kunnen presteren als hij doet.
                  Het blijven gewoon voedingsstoffen hè en er zijn wel meer verhalen bekend over zwemtoppers die 12000 kcal/dag verorberen en het gaat hier om een eenmalige periode waarin ze daar niet hadden wat hij lekker vond (wtf neemt begeleiding zijne ten niet in tupperware doosjes mee ??) Het enige wat ik denk is, als ik in zijn begeleidingsteam zat en ik zag hem met 100 kipnuggets dat ik dan de eerste vlucht terug zou pakken want het getuigd van weinig discipline om tijdens de OS fastfood te gaan zitten schuiven.

Originally posted by Iron Mind View Post
                  Ik schat Bolt meer in van het type dat graag zijn concurrentie wil doen geloven dat hij de beste is ondanks slechte omstandigheden zoals bijv. kipnuggets eten terwijl de rest braaf aan de pasta zit etc.

De man heeft een bepaalde arrogantie over zich heen vind ik. Naja de juiste mindset zit er in ieder geval wel bij bij die arrogantie
                  Bijna elke topsporter heeft wel iets van arrogantie, gedraagt hij zichzelf niet arrogant dan vindt hij zichzelf onbewust vaak wel de beste

Comment

Bolt sponsored by mac Donalds.
                    [
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      Net zoals die ene jongen in de klas die hoge cijfers haalt en beweert dat hij nauwelijks heeft gestudeerd, terwijl hij keihard zijn best heeft gedaan.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Haha hij wou gewoon een statement maken: Jamaicanen eten kipnuggets geen kippen poten
                        Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Net zoals die ene jongen in de klas die hoge cijfers haalt en beweert dat hij nauwelijks heeft gestudeerd, terwijl hij keihard zijn best heeft gedaan.
                          Precies, jij snapt het. Het mentale aspect wordt door sommige mensen nogal onderschat. Het speelt natuurlijk allemaal mee in de strijd om de nummer 1 titel. Als jij probeert je tegenstanders gek te maken door frustratie en andere gevoelens van woede op te roepen bij hen door onzin te gaan verkopen dan win je op bepaalde fronten makkelijker misschien dan wanneer je dit niet zou doen.

Nadeel is wel dat een heleboel lui je gaat haten, maar dat boeit natuurlijk niets zolang jij nummer 1 blijft worden

Zeg nou zelf; er is niets vervelender dan iemand die "makkelijk" succes lijkt te behalen terwijl jij er alles aan doet om dan uiteindelijk 2e te worden..
                          Last edited by Iron Mind; 05-11-2013, 13:49.
                          "Straight outta gym"

Comment

Hoessein pijl nam waarschijnlijk ook nog wel wat andere dingen om zo snel te rennen
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Yup, even navragen bij onze dexie.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X