Iifym en bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nieck01 View Post
    dus als ik 300 gram vet eet, dan wordt dit allemaal benut door mijn lichaam? en dan poep ik daar niks van uit? Dit geloof ik niet.
    Toch is het zo

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
      dus als ik 300 gram vet eet, dan wordt dit allemaal benut door mijn lichaam? en dan poep ik daar niks van uit? Dit geloof ik niet.
      Originally posted by aktito View Post
      Toch is het zo
      nee je poept uit wat je niet gebruikt, 300 gram vet ga je nooit allemaal gebruiken lijkt mij?

Comment

je lichaam heeft waarschijnlijk maar 100/150 gram nodig en zal dus de rest OF in energie omzetten OF in vet?? Tenminste dat lijkt mij de meest logische verklaring, anders zou je gewoon 500 gram vetten kunnen eten en je lichaam haalt daar genoeg vetten uit om te gebruiken om vervolgens 350 gram vet weer uit te poepen.

Dat zou wel ideaal zijn.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          nee je poept uit wat je niet gebruikt, 300 gram vet ga je nooit allemaal gebruiken lijkt mij?
          Je lichaam gaat efficiënter om met kcal's dan veel mensen denken, je lichaam is ontworpen/geëvolueerd voor een situatie waarbij er niet elke dag om de 2 uur iifym kon worden gegeten, maar er soms ook gewoon 4 dagen geen voer was
          Er schijnt een hypothetische grens te zijn waarbij de spijsverteringsbetrokken enzymen verzadigd zijn maar ik vermoed dat de grens waarbij je gaat overgeven lager ligt

Comment

Ik denk dat je vanzelf merkt dat het niet meer opgenomen wordt doordat het dun door je pijpen loopt of retour komt.

Je lichaam bouwt vanuit overlevingsoogpunt graag een voorraadje op, dus zal alle overschot zoveel mogelijk opslaan, dit gaat met de ene stof wel makkelijker/efficiënter dan met de andere.

Comment

wat is die onzin over poepen nu weer? zie jij vet drijven in je pot fzo?
              zoals dynobet zegt, alle macro en micronutrienten worden uit je voeding gehaald, wat dan ng overblijft poep je uit.
              anders betekent het dat je zou kunnen overleven door je poep op te eten....
              powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Zal het nog een keer proberen; Wat ik zeg is dat je waarschijnlijk eerder je spijsverteringsysteem overload, waardoor je dus aan de schijterij gaat of over je nek, dan dat je de max van het opname bereikt.

Comment

Er gaat een x aantal % van je kcal die je inneemt verloren; in de zin van dat het niet opgenomen wordt. Dit getal is echte verwaarloosbaar klein en daar hoef je geen rekening mee te houden, maar het gebeurt wel (gelezen in ieder geval). Het zou me niets verbazen in ieder geval.

Als jij bijv. een fles olijfolie opzuipt dan betwijfel of dat allemaal opgenomen gaat worden, want volgens mij loopt een gedeelte toch behoorlijk door dan.

Dan neemt niet weg dat het grootste gedeelte wel opgenomen zal worden, omdat ons lichaam nou eenmaal relatief zuinig is met voeding etc.
                  "Straight outta gym"

Comment

Testje doen? Ik observeer wel, mag jij innemen...

Comment

Wat een onzin zeg.. je kan zo zien of je wel of geen vet uitschijt, zit er vet in je stront dan drijft je drol zit dat er niet in dan zinkt deze..
                      let maar eens op als je veel vet eet

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                        Testje doen? Ik observeer wel, mag jij innemen...
                        Wie heeft het over het consumeren van feces?

Of wil jij kijken of je kunt overleven op de resterende kcal die achterblijven in je feces?
                        "Straight outta gym"

Comment

Jij hebt het daarover, ik over olijfolie, hoezo?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                            Jij hebt het daarover, ik over olijfolie, hoezo?
                            Ah ik dacht dat jij daar op inhaakte, omdat ik daar als eerste over sprak. Maar jij sprak dus over het 2e punt. Mijn fout in dat geval.

Ik ga trouwens geen fles olijfolie opzuipen dat is zo beta, want Furious Pete heeft dat al gedaan joh

One Man. One Bottle of Olive Oil (6000+ Calories) *VIEWER DISCRETION ADVISED* | Furious Pete - YouTube
                            "Straight outta gym"

Comment

Haha! Het resultaat voldoet netjes aan de verwachtingen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X