Iifym en bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gewoon eiwitten vvmx3 vet lichaamsgewicht x1 en de rest kh.
    minder eiwitten kan ook wel maar zo hou ik hem aan.

Comment

En quibus hou jij ook rekening met suikers dan als je de rest met kh aanvult? Want wanneer dat het geval is kan je net zo goed 2 blikjes fanta drinken ipv een maaltijd met rijst...?

Comment

Wel uitkijken met iifym bulken hé, ik deed dat voor 7 jaar en voor ik het wist was ik 144 kilo
        Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

srry ik eet geen suiker, ik doe geen IIFYM ik geloof daar niet in ik eet me macros en binnen me macros gezond.
          Was meer op nocerino over de verdeling van macros.

Ikzelf zie suiker als puur vergif en krijg dat alleen binnen uit fruit en bv melksuikers maar zal nooit frisdrank/snoep/koek etc eten of suiker toevoegen aan iets.
          Daarom meng ik me niet meer in IIFYM want ik vind dat leuk als je ipv kipfilet een keer een mc nugget neemt maar leven op de mac etc trek ik gewoon niet.

Comment

Oke, dan had ik mijn vraag niet hoeven stellen.
            Eet zelf ook zo weinig mogelijk suikers, soms frisdrank maar bijna nooit snoep en koek etcetera.
            Melk wel en fruitsuikers ook.

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post
              ligt niet anders per persoon, wat wel anders ligt is wat mensen zich wijs maken wat ze eten tov wat ze effectief eten. Iem van 80kg die 3/4x weeks traint, gaat niet groeien met 3K. zie betere studies
              Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar.

Simpel gezegd:

kCals in > kCals uit = je gewicht gaat omhoog

Je kunt een supersnel metabolisme hebben waardoor het moeilijker is om een kCal overschot naar binnen te werken, maar dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is.

Op die manier werkt het voor iedereen, maakt niet uit wat voor metabolisme of lichaamstype je hebt.

Waar het verschil zit per persoon is hoe je de cijfers invult. Dat is weer wat anders.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by quibus View Post
                srry ik eet geen suiker, ik doe geen IIFYM ik geloof daar niet in ik eet me macros en binnen me macros gezond.
                Was meer op nocerino over de verdeling van macros.

Ikzelf zie suiker als puur vergif en krijg dat alleen binnen uit fruit en bv melksuikers maar zal nooit frisdrank/snoep/koek etc eten of suiker toevoegen aan iets.
                Daarom meng ik me niet meer in IIFYM want ik vind dat leuk als je ipv kipfilet een keer een mc nugget neemt maar leven op de mac etc trek ik gewoon niet.
                Dit dus. Ik vind bewerkte suiker nog schadelijker voor je gezondheid dan alcohol bijv.
                "Straight outta gym"

Comment

zal eens kijken of ik dat filmpje waar ze cocaine en suiker vergelijken, ligt eng dicht bij elkaar.

Comment

Ja oke a gewoon iifym bulk doen met suiker.yolo.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

iifym yolo. voor vetten gewoon een glas olijfolie drinken. eiwitten uit een paar shakes en koolhydraten door veel dextrose in je shake te doen. gains als een malle
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
                        iifym yolo. voor vetten gewoon een glas olijfolie drinken. eiwitten uit een paar shakes en koolhydraten door veel dextrose in je shake te doen. gains als een malle
                        Het raast ook als een malle door je darmen.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar.

Simpel gezegd:

kCals in > kCals uit = je gewicht gaat omhoog

Je kunt een supersnel metabolisme hebben waardoor het moeilijker is om een kCal overschot naar binnen te werken, maar dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is.

Op die manier werkt het voor iedereen, maakt niet uit wat voor metabolisme of lichaamstype je hebt.

Waar het verschil zit per persoon is hoe je de cijfers invult. Dat is weer wat anders.
                          En je metabolisnme is ook nog enigszins variabel afhankelijk van intake en verhoudingen, dus berekenen werkt niet. Je zult moeten toetsten in de praktijk en daarop bijsturen.

OT; vetten mogen best wat hoger ten koste van de carbs. En suikers minimaliseren, komt in een bulk gewoon krapper.

Comment

Mooiste blijft ook alle mad people. "huh weer maccie" ja bro umad. Daarna op whatsapp "huh wtf hoe heb jij sixpack (ook al zijn maar drie blokjes) en je eet zoveel slechte shit" umad?

Laatst vroeg zo kerel aan mij bij het sporten "hoe blijf je zo droog?" (lolwat forever bulkong to 15%, who was lean?) zei ik maar veel rijst met kip en broccoli eten .
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Vetten kunnen nog hoger dus? Vond 110 al redelijl veel.

Comment

Ik zou carbs zo hoog mogelijk houden zonder dat je vet aanzet, traint wel zo lekker. Als je carbs kwijt moet zou ik wat richting vet schuiven, wordt dat te gek (>150) dan richting eiwit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X