Originally posted by Nieck01
View Post
Iifym en bulken
Collapse
X
-
Originally posted by Nieck01 View Postdus als ik 300 gram vet eet, dan wordt dit allemaal benut door mijn lichaam? en dan poep ik daar niks van uit? Dit geloof ik niet.Originally posted by aktito View PostToch is het zo
Comment
-
je lichaam heeft waarschijnlijk maar 100/150 gram nodig en zal dus de rest OF in energie omzetten OF in vet?? Tenminste dat lijkt mij de meest logische verklaring, anders zou je gewoon 500 gram vetten kunnen eten en je lichaam haalt daar genoeg vetten uit om te gebruiken om vervolgens 350 gram vet weer uit te poepen.
Dat zou wel ideaal zijn.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postnee je poept uit wat je niet gebruikt, 300 gram vet ga je nooit allemaal gebruiken lijkt mij?
Er schijnt een hypothetische grens te zijn waarbij de spijsverteringsbetrokken enzymen verzadigd zijn maar ik vermoed dat de grens waarbij je gaat overgeven lager ligt
Comment
-
Ik denk dat je vanzelf merkt dat het niet meer opgenomen wordt doordat het dun door je pijpen loopt of retour komt.
Je lichaam bouwt vanuit overlevingsoogpunt graag een voorraadje op, dus zal alle overschot zoveel mogelijk opslaan, dit gaat met de ene stof wel makkelijker/efficiënter dan met de andere.
Comment
-
wat is die onzin over poepen nu weer? zie jij vet drijven in je pot fzo?
zoals dynobet zegt, alle macro en micronutrienten worden uit je voeding gehaald, wat dan ng overblijft poep je uit.
anders betekent het dat je zou kunnen overleven door je poep op te eten....powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190
Comment
-
Er gaat een x aantal % van je kcal die je inneemt verloren; in de zin van dat het niet opgenomen wordt. Dit getal is echte verwaarloosbaar klein en daar hoef je geen rekening mee te houden, maar het gebeurt wel (gelezen in ieder geval). Het zou me niets verbazen in ieder geval.
Als jij bijv. een fles olijfolie opzuipt dan betwijfel of dat allemaal opgenomen gaat worden, want volgens mij loopt een gedeelte toch behoorlijk door dan.
Dan neemt niet weg dat het grootste gedeelte wel opgenomen zal worden, omdat ons lichaam nou eenmaal relatief zuinig is met voeding etc."Straight outta gym"
Comment
-
-
Originally posted by emilio75 View PostJij hebt het daarover, ik over olijfolie, hoezo?
Ik ga trouwens geen fles olijfolie opzuipen dat is zo beta, want Furious Pete heeft dat al gedaan joh
One Man. One Bottle of Olive Oil (6000+ Calories) *VIEWER DISCRETION ADVISED* | Furious Pete - YouTube"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment