Het-zoveelste-chocolade= eten -maakt- niet- dik onderzoek.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het-zoveelste-chocolade= eten -maakt- niet- dik onderzoek.

Chocolade eten maakt niet dik - AD.nl
    DIVIDE ET IMPERA

Ja hoor, was dat maar waar ---.--- , tenminste ik geloof ik er niks van

Comment

Beetje jammer dat ze geen onderscheid maken tussen puur, melk en wit. Pure chocolade heeft op het gebied van anti oxidanten wel een betere invloed dan de andere twee lijkt me?
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

''Daaruit bleek dat hoe meer chocolade iemand eet, hoe lager het algehele vetgehalte op het hele lichaam en rond de buik.''

Dat wordt leuk in de cut periodes!

Comment

Originally posted by arturiano View Post
          Ja hoor, was dat maar waar ---.--- , tenminste ik geloof ik er niks van
          Opzicht maakt chocolade niet dikt.. zolang je maar onder je kcal behoefte blijft

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            Opzicht maakt chocolade niet dikt.. zolang je maar onder je kcal behoefte blijft
            Kort door de bocht, en wat zijn de gevolgen van alleen chocolade eten op je humeur, toestand van je lichaam, lichamelijke processen etc etc bijv?

Comment

900 kcal per 100 gram maakt niet dik? Ik heb laatst een week lang 70% cacao chocolade gegeten en ik moest er 3 weken voor cutten om het vet weer weg te werken. Het zijn wel goede vetten en pure chocolade is hoe dan ook wel gezond te noemen (goede vetten, anti-oxidanten). Hoe donkerder hoe beter en het is verstandiger om het wel te eten dan niet te eten. Elke dag een stuk is erg gezond inderdaad, maar om nou te zeggen dat je er niet dik van wordt...ik heb nog 300 gram thuis liggen . Het geeft ook nog eens het geluksgevoel, serotonine of dopamine...
              There are no pacts between lions and men!

Comment

Tijdens mn cut ook veel chocola gegeten. Wel iifym op grote kcal defecit.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nog beter dan chocolade eten:

Chocolade snuiven alternatief voor saai of calorierijk toetje - Beautyfood eten voor een mooie huid, glanzend haar en sterke nagels en mooie tanden? Lekker en gezond eten, recepten en tips voor schoonheid van binnenuit. Eet je Mooi!
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

ik denk chocolade in kleine hoeveelheden eten en je moet ook rekening houden met iemands lichaamsbouw, ik ken iemand, die gaat minstens 1 keer per week naar de snackbar en die is echt niet dik.
                    Als ik dat zou doen zou wel wat aankomen.
                    You don't quit when you're tired.
                    You quit when you're done.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
                      ik denk chocolade in kleine hoeveelheden eten en je moet ook rekening houden met iemands lichaamsbouw, ik ken iemand, die gaat minstens 1 keer per week naar de snackbar en die is echt niet dik.
                      Als ik dat zou doen zou wel wat aankomen.
                      Jijt komt niet aan van 1 keer snackbar, geloof me.

Comment

Cinix, ik zou de stickiesnog een keer doorlezen, volgens mij snap je nog niet helemaal hoe het werkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X