Voedingsschema check?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema check?

Beste leden,

Ik wil binnenkort gaan bulken en heb een voedingsschema samengesteld hiervoor.
    Ik zou het fijn vinden als jullie mij feedback kunnen geven.

Dit schema is excl. avond eten aangezien dit elke dag veranderd.

Groetjes.

voedingsschema.jpg

Iemand?

Comment

Ik begrijp de tabel niet helemaal denk ik ,want is jouw behoefte 3702 kcal?
      Dat lijkt me sowieso erg hoog maar als jij dan op 3064(ex avondeten) uitkomt,is het toch geen bulken?
      Zelfs als je avondeten toevoegt,kom je nog geen 500 kcal boven je behoefte.

Ook al varieert je avondeten,je zal toch iets(een gemiddelde)moeten invullen om een goed beeld te krijgen.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ontbijt 1 eetlepel pindakaas door de brinta?
        Smeer je maar op 2/4 boterhammen pindakaas of heel dunnetjes? Normaal belegd is +-15gram per boterham.

Comment

Bij de behoefte heb ik er al +500 kcal voor de bulk bijberekend mijn behoefte is normaal dus 3202. en boterhammen doe ik dubbel dus dan hoef ik toch niet op allebei de kanten 15gr pindakaas te smeren?

Comment

Dit hoeft idd niet. Ik kom uit op 3082 kcal excl avondeten.
            Probeer een inschatting te maken met het aantal kcal dat je avondeten is. (neem gemiddelde van een week o.i.d.)

Comment

Ik ga het eerst wel voor een week bijhouden en daar neem ik dan een gemiddelde van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X