Turkse pizza specia/broodjes kroket/Patat met eigenlijk alles wel..
Jouw ultieme cheatmeal
Collapse
X
-
Originally posted by emilio75 View PostEcht.... Lees het nog eens blaaskaakje....zo vermoeiend dit gezeur, pffffffff......Last edited by generation_iron; 09-12-2013, 16:09.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostBlaaskaakje? Kan ik er wat aan doen dat je logica nergens op slaat.. *sushi eet ik niet als ontbijt dus cheat/alles wat niet in verhouding staat is junk?? Je kan ook gewoon met de rest van je schema gaan schuiven, is het dan ineens geen junk meer?
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostOkay, als je het nog niet snapt; Ontbijt slaat op je subtiele havermout opmerking. De rest slaat op een cheatMEAL, zodra iets een rechtstreekse vervanging is voor een maaltijd qua voedingswaarden is dit voor mij geen cheat, dat is bij sushi dus een avondmaaltijd en die zit niet zo hoog in de carbs. Nu begrijpbaar uwe gelijkhebberigheid?
Comment
-
In 1 dag (ga ik ooit nog proberen te doen): Geglazuurde donuts, lasagne, tiramisu, zelfgemaakte hot&spicy chicken wings, gelato van hier uit de buurt (Italiaans ijs op zn best), brownie, unagi, poffertjes, croque madame, bossche bol, rainbow cake met marsepein, rijst met kipkerrie en kroepoek en als drinken: coca cola, (warme) chocomel (met slagroom), bailey's en misschien nog een paar cocktails voor tussendoor.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Postdus je hebt een eenzijdig voedingsschema?
ik wissel liever af, elke dag wat anders.. zolang de macro's maar kloppen
een cheatmeal is in mijn ogen een maaltijd die ver van complex is of een flinke lading verzadigde vetten bevat.. maar ik vind het begrip 'cheat' sowieso onzin
Maar als ik sushi en wok bestel ga ik niet tellen hoeveel gram ik naar binnen werk en vreet ik gewoon een eind weg. Dan word het dus wel een cheat want knal ik ruimschoots over mijn kcal'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Originally posted by Mcvk View PostNee ik heb geen eenzijdig voedingsschema, inderdaad zolang mijn macro's maar kloppen.
Maar als ik sushi en wok bestel ga ik niet tellen hoeveel gram ik naar binnen werk en vreet ik gewoon een eind weg. Dan word het dus wel een cheat want knal ik ruimschoots over mijn kcal
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostIn 1 dag (ga ik ooit nog proberen te doen): Geglazuurde donuts, lasagne, tiramisu, zelfgemaakte hot&spicy chicken wings, gelato van hier uit de buurt (Italiaans ijs op zn best), brownie, unagi, poffertjes, croque madame, bossche bol, rainbow cake met marsepein, rijst met kipkerrie en kroepoek en als drinken: coca cola, (warme) chocomel (met slagroom), bailey's en misschien nog een paar cocktails voor tussendoor.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostIn 1 dag (ga ik ooit nog proberen te doen): Geglazuurde donuts, lasagne, tiramisu, zelfgemaakte hot&spicy chicken wings, gelato van hier uit de buurt (Italiaans ijs op zn best), brownie, unagi, poffertjes, croque madame, bossche bol, rainbow cake met marsepein, rijst met kipkerrie en kroepoek en als drinken: coca cola, (warme) chocomel (met slagroom), bailey's en misschien nog een paar cocktails voor tussendoor.The expert in anything was once a beginner..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment