Jouw ultieme cheatmeal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Turkse pizza specia/broodjes kroket/Patat met eigenlijk alles wel..

Comment

Pizzabodem van AH, 500 gr shoarma van de slager, ui, paprika en knoflooksaus...

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
        Echt.... Lees het nog eens blaaskaakje....zo vermoeiend dit gezeur, pffffffff......
        Blaaskaakje? Relax man, ik probeer gewoon je logica te ontcijferen, is mij niet erg duidelijk. *sushi eet ik niet als ontbijt dus cheat/alles wat niet in verhouding staat is junk?? Je kan ook gewoon met de rest van je schema gaan schuiven, is het dan ineens geen junk meer?
        Last edited by generation_iron; 09-12-2013, 16:09.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          Blaaskaakje? Kan ik er wat aan doen dat je logica nergens op slaat.. *sushi eet ik niet als ontbijt dus cheat/alles wat niet in verhouding staat is junk?? Je kan ook gewoon met de rest van je schema gaan schuiven, is het dan ineens geen junk meer?
          Okay, als je het nog niet snapt; Ontbijt slaat op je subtiele havermout opmerking. De rest slaat op een cheatMEAL, zodra iets een rechtstreekse vervanging is voor een maaltijd qua voedingswaarden is dit voor mij geen cheat, dat is bij sushi dus een avondmaaltijd en die zit niet zo hoog in de carbs. Nu begrijpbaar uwe gelijkhebberigheid?

Comment

Originally posted by zwoelie View Post
            Pizzabodem van AH, 500 gr shoarma van de slager, ui, paprika en knoflooksaus...
            Die doet het ook goed inderdaad!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
              Okay, als je het nog niet snapt; Ontbijt slaat op je subtiele havermout opmerking. De rest slaat op een cheatMEAL, zodra iets een rechtstreekse vervanging is voor een maaltijd qua voedingswaarden is dit voor mij geen cheat, dat is bij sushi dus een avondmaaltijd en die zit niet zo hoog in de carbs. Nu begrijpbaar uwe gelijkhebberigheid?
              Nee ik kan er nog steeds geen touw aan vastknopen, maar ik zal er maar niet op in gaan. Straks word je nog boos. Groetjes.

Comment

In 1 dag (ga ik ooit nog proberen te doen): Geglazuurde donuts, lasagne, tiramisu, zelfgemaakte hot&spicy chicken wings, gelato van hier uit de buurt (Italiaans ijs op zn best), brownie, unagi, poffertjes, croque madame, bossche bol, rainbow cake met marsepein, rijst met kipkerrie en kroepoek en als drinken: coca cola, (warme) chocomel (met slagroom), bailey's en misschien nog een paar cocktails voor tussendoor.

Comment

Patatje appelmoes mayo met kaassoufle
                  chocoladerozijnen, chocolade
                  broodje shoarma met knoglooksaus
                  Just do it!!!!

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                    dus je hebt een eenzijdig voedingsschema?

ik wissel liever af, elke dag wat anders.. zolang de macro's maar kloppen

een cheatmeal is in mijn ogen een maaltijd die ver van complex is of een flinke lading verzadigde vetten bevat.. maar ik vind het begrip 'cheat' sowieso onzin
                    Nee ik heb geen eenzijdig voedingsschema, inderdaad zolang mijn macro's maar kloppen.

Maar als ik sushi en wok bestel ga ik niet tellen hoeveel gram ik naar binnen werk en vreet ik gewoon een eind weg. Dan word het dus wel een cheat want knal ik ruimschoots over mijn kcal
                    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                      Nee ik heb geen eenzijdig voedingsschema, inderdaad zolang mijn macro's maar kloppen.

Maar als ik sushi en wok bestel ga ik niet tellen hoeveel gram ik naar binnen werk en vreet ik gewoon een eind weg. Dan word het dus wel een cheat want knal ik ruimschoots over mijn kcal
                      hier kan ik me helemaal in vinden in dat geval is het een dikke cheat ja

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                        In 1 dag (ga ik ooit nog proberen te doen): Geglazuurde donuts, lasagne, tiramisu, zelfgemaakte hot&spicy chicken wings, gelato van hier uit de buurt (Italiaans ijs op zn best), brownie, unagi, poffertjes, croque madame, bossche bol, rainbow cake met marsepein, rijst met kipkerrie en kroepoek en als drinken: coca cola, (warme) chocomel (met slagroom), bailey's en misschien nog een paar cocktails voor tussendoor.
                        Wel van Jan de Groot anders telt die niet
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

zie ik nou mvos patat? moet niet gekker worden joh, eerst ook al dat mvos pull ups.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Die foto in mijn log smaakte epic!!
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                              Die foto in mijn log smaakte epic!!
                              als je nog geen honger had, dan kwam dat na het zien van die foto wel....

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                                Hier krijg je toch spontaan maagzuur van!
                                The expert in anything was once a beginner..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X