voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema

met al jullie ervaring kunnen jullie nog ie**************** helpen met dit schema..?
    voedingsschema marc.xls

vind het echt niet simpel om alles juist te krijgen ben daarnet gaan shoppen en heb vooral volkorenproducten
    en cashew,pinda,walnoten gekocht

hoop dat dit zo goed mogelijk is,alle hulp welkom,
    mvg
    marc (ps : is me eerste schema) ;p

ligt het aan mij of....?? ik zie nergens de producten staan..

Comment

Klikken op de link in zijn bericht. Marc.xls

Comment

Originally posted by Ringo1 View Post
        Klikken op de link in zijn bericht. Marc.xls
        zo ver was ik wel gekomen natuurlijk haha, er staan wel aantallen in zijn sheet maar ik zie de producten niet staan

Comment

À ok haha, idd producten zie ik ook niet

Comment

Originally posted by Ringo1 View Post
            À ok haha, idd producten zie ik ook niet
            Zal vannacht et nog eens proberen is wss fout gegaan in upload,eerst nog wa eindejaarstaarten maken ;O

Comment

Je link doet het bij mij wel.
              Just do it!!!!

Comment

Via mobiel krijg ik nooit produkten te zien >vaag.
                Via de computer wel.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb nu even pauze,zal ik het heruploaden of is het doordat iedereen via mobiel kijkt?

Comment

voedingsschema marc(1).xls

Comment

Ik kan je spreadsheet, inclusief de producten, wel lezen. Qua macro's ziet het er goed uit, zij het dat je qua eiwitten een beetje aan de lage kant zit.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

enige suggesties om die eiwitten wat op te krikken zonder kcal teveel te hebben?

Comment

De producten zien er inderdaad wel goed uit maar waarom wil jij in godsnaam cutten?
                          Met een (geschat)vetpercentage van +/- 10 % en gezien jouw foto valt er niks te cutten.
                          Ga dan gewoon op onderhoud eten en eet op zijn minst om 22.00 u een pond kwark erbij.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Marc1 View Post
                            enige suggesties om die eiwitten wat op te krikken zonder kcal teveel te hebben?
                            Ik kan de producten nog steeds niet zien, en ik kijk via de computer. Maar in ieder geval de eiwitten iets opkrikken.. zou er minimaal 50 bovenop gooien. 2 gram zou in principe genoeg moeten zijn maar zelf ga ik liever voor de 2,5 om zeker te zijn. Hiernaast heeft het ook gewoon voordelen voor je kcalinname ivm glucogenese. Als je te bang bent dat je te hoog gaat zitten kan je in je carbs snijden of wat meer bewegen

Comment

Originally posted by rainman View Post
                              De producten zien er inderdaad wel goed uit maar waarom wil jij in godsnaam cutten?
                              Met een (geschat)vetpercentage van +/- 10 % en gezien jouw foto valt er niks te cutten.
                              Ga dan gewoon op onderhoud eten en eet op zijn minst om 22.00 u een pond kwark erbij.

Ik wil gewoon voor de 1ste x in mijn leven dé sixpack krijgen al is het maar voor even,op de foto zie je het nie maar heb nog wat vet rond me buikstreek(en zwembandjes) en wil deze wegwerken.daarna zal ik beginnen cleanbulken en massa pakken.
                              mvg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X