voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

is eindelijk klaar..nog opmerkingen?
    hoor graag jullie commentaar
    mvg,
    marc
    Attached Files

Comment

Bij de cocktailsaus (waarom die saus erbij eigenlijk?)kloppen de waarden niet.
      20 gram saus en je hebt 28 gram eiwit en 1 % vet?
      Cornetto ijs om 10.30 u 's ochtends????????
      Waarom neem je geen kwark ipv Yoghurt met fruit om 22.25?
      Groente niet belangrijk?

Daarbij vind ik het nog steeds niet slim om te cutten met jouw vetpercentage en gewicht,maar dat is jouw keuze.
      Last edited by rain; 09-01-2014, 07:34.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

er is blijkbaar een fout schema upgeload zal er vannacht eens naar kijken die cornetto ijs klopt totaal niet ik veronderstelde dat kwark gewoon joghurt was?
        zal de juiste vannacht of morgenochtend posten
        mvg
        marc

Comment

voedingsschema aangepast
          Attached Files

Comment

Dus je bent van gedachten veranderd en plaatst nu een schema op onderhoud in plaats van cutten? Je zit wel erg hoog in de eiwitten.
            Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Zal idd stoppen en verhogen in kcal,ben net op vp controle geweest en de uitslag was --> 7.9 bf ��

Comment

Verstandig Marc!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Marc1 View Post
                  Zal idd stoppen en verhogen in kcal,ben net op vp controle geweest en de uitslag was --> 7.9 bf ��
                  Dat is inderdaad heel erg laag.
                  Ik weet niet hoeveel het nieuwe schema meer is dan wat je tot nu toe dagelijks eet. Als de toename groot is dan doe je er misschien beter aan om het geleidelijk te verhogen. Anders is je lichaam hier niet aan gewend en wordt alle overschot aan kcal als vet opgeslagen. Iedere week met 200 kcal verhogen tot je op het gewenste dagelijkse niveau zit is dan een veelgebruikte vuistregel.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Idd ik zit blijkbaar op gevaarlijk laag niveau doordat ik blijkbaar niks meer van vet heb rondom mijn ingewanden of iets zal geleidelijk verhogen tot op bulk kcal

Comment

Originally posted by Marc1 View Post
                      hey,

heb nog een klein vraagje ik werk de nacht en slaap mijn 7.30-8uren per dag
                      dus meestal rond 13-14u kom ik wakker en wil ik gelijk starten met trainen dus hierbij de vraag :
                      eet ik mijn ontbijt best voor ik start met mijn workout of neem ik het het beste na de training?
                      nu neem ik meestal mijn whey shake en start ik met trainen binnen de 15-20 min nadat ik wakker ben omdat ik me dan eveneens op mijn best voel. en dan erna de havermout.
                      soms eet ik mijn havermout en whey voor training en soms erna en wil iig weten of dit slecht is voor eventueel spierverlies etc..?
                      want heb al veel opzoekwerk gedaan en de meningen verschillen in grote lijnen ;/
                      alvast bedankt
                      mvg,
                      Marc

gooi gewoon je havermout en whey + een scheut melk in de blender en giet het naar binnen je gaat toch niet op lege maag trainuh geakk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X