Voedingsschema afgewerkt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema afgewerkt

Zo na 2 dagen knutselen heb ik dit als voedingsschema
    Ik heb ook vandaag mijn vetpercentage laten meten
    Deze was 11,6%

Voedingsschema.xls

Gelieve het nog eens te checken.

Lijkt me voorlopig prima zo.

Comment

Het is bepaald niet prima. Heb je die handleidingen wel gelezen? Zoja... Hoe kom jij dan aan 200 gr eiwitten en 134 gr vetten?

Zou het kunnen dat je met dat excel bestand hebt zitten klooien? Volle kwark met 57 gr vetten lijkt me sterk en één van die twee formules klopt ook al niet.

En als je de hoeveelheid avondeten gokt (alles op 200 gr), denk ik dat je daar ook de verkeerde verhoudingen voor rekent. Ik ken maar weinig moeders die per persoon 200 gr kip bereiden Of kook je zelf?
      Last edited by Pren; 10-01-2014, 00:28.
      Ik doe een gok

Comment

Ik snap het probleem niet zo. Die jongen komt net kijken en weegt 56 kg als ik het goed heb. ongeveer 3000 kcal is toch prima om een begin te maken? Die details allemaal zoveel eiwit meer, zoveel vet minder. Ik vind dat voor hem nu nog niet van belang. Begin gewoon met vreten en trainen. Details komen wel als je een paar kilo bent aangekomen. Natuurlijk als je het vanaf het begin 100% goed wil hebben kan dat. Maar imo hoeft het niet persé.

Comment

TS vroeg ons om het schema te checken en dat doe ik Misschien vind jij mijn kritiek storend. Ik vind het daarentegen veel storender dat jij zegt dat het schema goed is, terwijl dat niet het geval is. Ik blijf dan ook bij mijn standpunt.
          Ik doe een gok

Comment

Yakult is complete geldverspilling!

Comment

Ik vind het wel meevallen.
              Je hebt er in ieder geval wel moeite voor gedaan,al staat je vvm niet aangegeven in het schema.

Als je het foutje van de kwark niet meerekent,komen zijn vetten al een stuk beter uit.
              De eiwitten zijn redelijk hoog,ik zou de shake van 22.00u laten vervallen.

Avondeten kan je een gemiddelde pakken,maar dan uiteraard wel een gemiddelde van wat jij zelf eet!
              Normaal gesproken zal je eerder rond de 150 gr kip uitkomen,maar zo ontzettend veel scheelt dat niet.
              Je moet toch ergens beginnen en na een week of 4 kijk je of je wat moet toevoegen of weglaten.

Als je even de kwark goed invult en eventueel het avondeten,heb je een realistischer beeld.
              Last edited by rain; 10-01-2014, 08:40.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Pren View Post
                Het is bepaald niet prima. Heb je die handleidingen wel gelezen? Zoja... Hoe kom jij dan aan 200 gr eiwitten en 134 gr vetten?

Zou het kunnen dat je met dat excel bestand hebt zitten klooien? Volle kwark met 57 gr vetten lijkt me sterk en één van die twee formules klopt ook al niet.

En als je de hoeveelheid avondeten gokt (alles op 200 gr), denk ik dat je daar ook de verkeerde verhoudingen voor rekent. Ik ken maar weinig moeders die per persoon 200 gr kip bereiden Of kook je zelf?
                Het excel bestand heb ik van deze site afgehaald alles ingevuld en verder niet mee gerotzooid.

Nee maar ik heb gevraagd aan mam hoeveel kipfilet ze maakt en ze zei rond de 120gr. ik heb ook geen idee wat een gemiddeld avond eten is, ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten dan.

Comment

Originally posted by Polake View Post
                  Het excel bestand heb ik van deze site afgehaald alles ingevuld en verder niet mee gerotzooid.

Nee maar ik heb gevraagd aan mam hoeveel kipfilet ze maakt en ze zei rond de 120gr. ik heb ook geen idee wat een gemiddeld avond eten is, ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten dan.
                  Dat is een prima standpunt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X