voedingschema check (clean bulk)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema check (clean bulk)

Hoi, ik heb een voedingschema gemaakt en ik wil eventjes weten of hij zo goed is. (zie bijlage)
    Attached Files
    16 jaar: bp: 6x88kg dl: 8x108kg sq:8x108kg mp: 8x 63kg

hoi hij is inmiddels iets verbeterd (zie bijlage), zou iemand er misschien even naar willen kijken. Dit is mijn eerste voedingsschema en ik begin ook nog maar net dus dan is het altijd wel fijn als je een bevestiging krijgt dat het goed is of dat er nog wat aan verbeterd moet worden.
    Attached Files

Comment

Ik zou eindigen met kwark voor het slapen (casesein eiwit) en je eiwit inname bij het ontbijt verhogen (opstarten). Waarom om half 8 en half 10 een shake? Mis omega vetten (tonijn ect.)

Comment

Het eerste stukje ingevuld klopt al niet. Als je gewicht 63 kg is, is je vetvrije massa geen 63 kg. Dus kan klopt eigenlijk de hele berekening al niet. Voor een uitgebalanceerd schema zou ik als ik jou was je vetpercentage ook laten meten. Zodra je begincijfers kloppen kan je naar EKV samenstelling kijken en dan naar voedingstoffen.

Comment

Vetpercentage is 15% dit is dan denk ik op een of andere manier weggegaan, het maakt niet echt verschil hoeveel voedingstoffen ik inneem want er verandert bijna niks

Comment

Originally posted by Amneris View Post
            Ik zou eindigen met kwark voor het slapen (casesein eiwit) en je eiwit inname bij het ontbijt verhogen (opstarten). Waarom om half 8 en half 10 een shake? Mis omega vetten (tonijn ect.)
            Ik dacht wat eiwitten voor de training en eiwitten na de training. Als ik 1 shake wegdoe kan ik dan het beste de shake voor de training of na de training wegdoen? en waar kan ik dit dan als beste voor vervangen?

Comment

Ik heb hem even iets aangepast weer volgens jullie advies. Is deze dan zo beter?
              Attached Files

Comment

je kan je vetpercentage ook meten adhv de nek-taille-heupmethode.
                Dat komt blijkbaar voor de meeste mensen aardig in de buurt.

Je kan als pre workout ook nog een banaan toevoegen.
                En zoals Amneris zegt, best een bak kwark voor het slapen gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X