Aanwijzingen en opmerkingen over mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aanwijzingen en opmerkingen over mijn voedingsschema

hallo,

Ben al een tijdje bezig met fitnessen maar nu toch echt het serieuzer willen benaderen. Zit al een tijdje te stoeien met een goed voedingsschema. Heb wat research erover gedaan en ben benieuwd of dit er goed uitziet? Mijn doel is om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen en qua spiermassa groter te worden.

train 3x per week op cardio d.m.v. voetbal ( 90 min per training)
    train 3x per week op krachttraining full body ( 75 min per training)

graag jullie mening

mvg,

Trainingdizzy
    Attached Files

Hoi Trainingdizzy,

Ik heb het even bekeken maar ik vind niet dat je schema bij je doel past. Je zou beter op onderhoud kunnen eten, dan groei je in spiermassa en je vetpercentage neemt ook langzaam af. Je zou dan rond de 3000-3100 kcal moeten gaan zitten. Je eet te veel eiwitten (hou 2.5 gram per kilo vet vrije massa aan). Voor jou zou dus 2,5 x 73 = 182,5gr eiwit genoeg moeten zijn. Je zit daar bijna 100 gram boven, dat is vragen om huidprolemen. Qua vetten zit je juist weer erg laag. Schroef dat op naar 80-90gr. De rest vul je in met koolhydraten.

Je activiteitsfactor klopt ook niet helemaal. Je sport 6x per week dus ik zou in plaats van 1,55 eerder een factor als 1,60 - 1,65 kiezen. Je zult dan zien dat je onderhoud rond de 3100kcal ligt.

Veel succes
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

hallo,

Heel erg bedankt Gus dat je je tijd wilde vrij maken om even te kijken naar het schema.

Heb je opmerkingen meegenomen in mijn voedingsschema en heb weer flink kunnen puzzelen.
      Denk dat het nu wel een beetje gelukt is met het samenstellen van mijn voedingsschema

Stel het zeer op prijs als iemand nog even een check kan doen bij mijn voedingsschema.

mvg,

Trainingdizzy
      Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X