Extreem bijkomen of te veel vet aanmaken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Extreem bijkomen of te veel vet aanmaken?

Dag iedereen

Ik heb een vraagje. Ik zit nu midden in de bulk en eet circa 500 -700 kcal boven mijn dagelijkse behoefte. Kan ik deze opvoeren naar 1.000 kcal bijvoorbeeld?

Ga ik dan nog hardere gains maken of gaan die voedingsstoffen zich dan opslaan als vet?

Ik moet wel zeggen, dat ik tijdens mijn bulk amper ben bijgekomen in vetpercentage...Maximum 1 percent in 3 maanden...

Grtz
    Eat clean and train hard...

Dat betekend zeer waarschijlijk dat je onderhoud hoger is dan uitgerekend.
    Wat ben je totaal aangekomen in die 3 maanden ??

Zou niet gelijk met 500/300 verhogen maar eerder met 150/200 zonde om extra vet aan te zetten terwijl dit niet nodig is.
    Quitters never win !

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
      Dat betekend zeer waarschijlijk dat je onderhoud hoger is dan uitgerekend.
      Wat ben je totaal aangekomen in die 3 maanden ??
      In 3 maanden tijd ben ik 2-3 kg gegained.

Misschien even mijn stats:
      19 j
      181 cm
      79 - 79.5 kg
      12 %

Ik voetbal 3x per week op niveau, dus ik heb een hoge activiteitmeter gebruikt, dat gaf me iets van een 3.300 kcal behoeften, weet het nietmeer excact. Ik eet ongeveer rond de 3.700 - 800.

Misschien kan ik mijn kcal opvoeren naar 4.000?

Comment

Ik denk dat je te hoge verwachtingen hebt. Een kilo per maand is niet echt weinig ofzo. Ik zou eerst inderdaad eens met 200 verhogen en kijken wat dat oplevert.
        Ik doe een gok

Comment

2-3 kg in 3 maanden is prima. Heb je elke dag volgens een strict schema gegeten of wijk je hier af en toe vanaf?

Comment

Originally posted by Pren View Post
            Ik denk dat je te hoge verwachtingen hebt. Een kilo per maand is niet echt weinig ofzo. Ik zou eerst inderdaad eens met 200 verhogen en kijken wat dat oplevert.
            Prima, zal ik doen en op dagen dat ik voetbal misschien verhogen met 200 kcal

Comment

Originally posted by Jaapje View Post
              2-3 kg in 3 maanden is prima. Heb je elke dag volgens een strict schema gegeten of wijk je hier af en toe vanaf?
              Ik probeer toch mijn voeding te wegen zoals mijn brinta smorgens of mijn kip die ik bak..
              Ik weeg niet alles..
              Ik heb wel 1 dag in de week dat ik zondig, meestal is dat zondag. Natuurlijk heb je ook dagen dat je minder op je eten kan letten als je bv een dagje gaat shoppen met je vriendin. Ik probeer wel zoveel mogelijk eten mee te nemen in bakjes, maar mijn vriendin vind dan dat ik overdrijf... Ik begrijp haar wel, dus ja soms heb ik dagen dat ik van mijn schema afwijk, ik doe niet mee aan competities dus het is niet zo erg als ik is paar dagen niet eet volgens mijn voedingschema...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X