Dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (gerwin1000 @ Mei. 28 2005,12:27)]@adonis Maar koolhydraten zijn weer nodig om de vetten te verbranden. En als je de vetten omhoog gooit moet je de koolhydraten ook omhoog gooien.

@real Mensen die wedstrijden draaien gebruiken ook wel een schema zoals deze hoe moet je anders op die 2% bodyvet komen als je op het podium verschijnt. Maar inderdaad tekortkomingen zal ik inderdaad krijgen daar slik ik ook zoveel vitamines erbij.

Greetz Gerwin
    Waarom zouden koolhydraten nodig zijn om vetten te verbranden?  

Mensen die op het podium 2% bf. vet hebben eten soms gewoon 20 en.% vet hoor. En je kan nog zoveel vitamines slikken, als je heel weinig vet binnenkrijgt worden die gewoonweg niet opgenomen omdat sommige in vet oplosbaar zijn.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik zat beredeneer dit omdat koolhydraten je energie geven om de vetten te verbranden doormiddel van lichamelijke inspanning.

Greetz Gerwin
      Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (gerwin1000 @ Mei. 27 2005,23:10)]Natuurlijk zal ik ook spieren gaan verbranden, maar ja je kunt natuurlijk niet en afvallen en spieren opbouwen.

Ik ga zolaag in mijn vetten zitten omdat ik snel vet aanzet, normaal bestaat mijn voeding ook maar uit 10% vet.
        Vet afvallen en spier behouden (of laten toenemen) is wel mogelijk, het gaat alleen niet zo snel en vergt o.a. een uitgebalanceerd dieet

Het is niet zo dat je 'vet' aanzet als je vet eet. Je hebt eerder vet afzet bij een teveel aan (snelle) koolhydraten die ook nog eens een nadelige invloed hebben op de bloed-suiker spiegel. Bij het Atkins dieet eet je vrij veel vet en eiwit en val je nog af ook Misschien zou je eens een variant van het Atkins (ketogeen) dieet kunnen proberen.

Comment

Voor de mensen die belang hebben bij een update van mijn dieet bijdeze. Dacht toen ik begon dat ik 15 % vet had bleek 16,9% te zijn. Ben nu 2 weken bezig met het dieet. Vanmorgen was ik 4 kilo lichter en mijn vetpercentage is momenteel 13,3%. Kortom de eerste 2 weken ben ik erg hard gegaan en nu maar volhouden. Het krachtsverlies valt nog erg mee. Misschien dat het nog gaat komen. Wel merk ik minder energie te hebben om die 8 herhalingen te halen met oefeningen dat gaat allemaal wel veel moeizamer.

Greetz Gerwin
          Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Je gaat nog wel kracht verliezen denk ik maar tot nu toe een mooi resultaat!

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ehmm...

8% eiwit??

Verder zit je wel heel erg laag in de kcal's, ik denk dat je dagelijkse behoefte rond de 3000 kcal zal liggen, dan zit jij er 1300 onder! Op die manier gaat je lichaam de "starvation mode" in, en ga je spiermassa verliezen, ik raad een maximum van 700 kcal tekort aan.

Erg veel brood, ik zou die maaltijden afwisselen met magere kwark en tonijn, en als je al brood wilt eten, kan je het beste alison eten.

3 x 30 min cardio in de week is te weinig, ik zou het minimaal 4 x 45 minuten doen, en als het kan zelfs nog 5 tot 6 keer per week 45 minuten.

Comment

Stel je ff voor in het daarvoor bestemde gedeelte gozer.

Greets...

Comment

Zoals je misschien ziet vermijdt ik melkproducten en tonijn lus ik jammergenoeg niet. Eet ene dag kipfilet en andere dag koolvis. Ik ga er inderdaad zoveel kcal onderzitten omdat ik geen tijd heb om zoveel cardio te doen. Doe momenteel 20 minuten na het trainen, 3x in de week en 1x 50 minuten a een uur.

Heb vanmorgen weer eens laten meten ben niet zo hard gegaan als de eerste 2 weken maar moet toegeven dat ik er niet optimaal mee bezig ben geweest. Zit momenteel op 12%, dus toch nog 1,3% gepakt. Ik verlies ongeveer per % een kilo. Wil proberen om het nog 3 weken vol te houden en dan op 10% te zitten.

Greetz Gerwin

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Centaur @ Jun. 27 2005,22:02)]Ehmm...

8% eiwit??

Verder zit je wel heel erg laag in de kcal's, ik denk dat je dagelijkse behoefte rond de 3000 kcal zal liggen, dan zit jij er 1300 onder! Op die manier gaat je lichaam de "starvation mode" in, en ga je spiermassa verliezen, ik raad een maximum van 700 kcal tekort aan.

Erg veel brood, ik zou die maaltijden afwisselen met magere kwark en tonijn, en als je al brood wilt eten, kan je het beste alison eten.

3 x 30 min cardio in de week is te weinig, ik zou het minimaal 4 x 45 minuten doen, en als het kan zelfs nog 5 tot 6 keer per week 45 minuten.
                    Centaur!!!!!
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Greets...

Comment

ik zie het nu pas, mooi resultaat al hoor, doe je het zonder hulpmiddelen, vet verliezen?

dus alleen cardio en dit eetschema?!
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Yep corina zonder pilletjes, alleen dit eetschema en cardio. Maar kan je verzekeren dat het erg zwaar is. Kheb weleens moeilijke momenten maar daar moet je er gewoon doorheen bijten. En iets lekkers op zijn tijd neem ik ook nog wel. Maar alleen in het weekend.

Greetz Gerwin

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X